Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 113119 / 30.12.2022
Dołącz do nas jako:

starszy oficer portu

Do spraw: bezpieczeństwa, inspekcji morskiej i służby ruchu obsługi śluzy i mostów w Kapitanacie Portu Nowy Świat
#administracja publiczna #gospodarka morska
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • pracuje w zespole inspekcji okrętowych i bezpieczeństwa żeglugi, hydrotechniki, hydrografii, ochrony środowiska, uczestniczy w sprawach technicznych ds. nabrzeży, pomostów, przystani, ppoż., materiałów niebezpiecznych celem zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania Portu w ramach określonych przepisami portowymi oraz kieruje służbą dyżurną ds. ruchu, obsługi śluzy i mostów. Kontroluje sprawy związane z systemem bezpieczeństwa, ochrony śluzy i mostów oraz bezpieczeństwem portowym.
  • prowadzi sprawy pilotażu, holownictwa na akwenach w jurysdykcji Kapitanatu Portu Nowy Świat celem zapewnienia bezpiecznej i rytmicznej obsługi statków oraz kierowanie sprawami bezpieczeństwa ruchu portowego zgodnie z przepisami portowymi i ustaleniami Kapitana Portu, zastępuje Kapitana Portu w razie jego absencji..
  • kieruje sprawami związanymi z prowadzeniem przez służbę ruchu doraźnych kontroli bezpieczeństwa statków w porcie i śluzie, kontroli porządku na obszarach portowych oraz sprawuje nadzór nad prowadzeniem dochodzeń w sprawach o naruszanie przepisów żeglugowych, portowych, awarii, wypadków, uszkodzeń nabrzeży, urządzeń portowych, pożarów( w tym dochodzeń na potrzeby Izb Morskich celem ustalenia winnych a także kompletacji dokumentacji dla Izb Morskich.
  • koordynuje akcję lodową, uczestniczy w akcjach przeciwsztormowych, przeciwpowodziowych w porcie oraz koordynuje sprawy związane z ratownictwem portowym ,inicjowaniem akcji ratowniczych celem zapewnienia funkcjonowania Portu w sytuacjach kryzysowych.
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji akcji ratowniczych w celu archiwizacji i ewentualnego wykorzystania przez właściwe służby Urzędu Morskiego.
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji akcji lodowych, przeciwsztormowych, przeciwpowodziowych i innych w celu archiwizacji i ewentualnego wykorzystania przez właściwe służby Urzędu Morskiego.
  • kontroluje prawidłowe sporządzanie, obieg, rozliczanie i ewidencję decyzji administracyjnych celem realizacji zadań statutowych Kapitanatu Portu Nowy Świat
  • prowadzi sprawy związane z ISPS, ISO w celu doraźnej kontroli funkcjonowania kodeksu, właściwych obowiązujących przepisów i polityki ISO realizowanych przez Kapitanat,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu morskim
  • Doświadczenie zawodowe w administracji morskiej na stanowisku oficera portu lub doświadczenie morskie na stanowisku kapitana statku w żegludze międzynarodowej
  • Dyplom na poziomie zarządzania w dziale pokładowym
  • Dyplom Kapitana Żeglugi Wielkiej lub Starszego Oficera
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów prawa morskiego, konwencji międzynarodowych w zakresie bezpieczeństwa żeglugi lub zapobiegania zanieczyszczeniom przez statki
  • Znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów portowych w zakresie wykonywanych zadań,
  • Znajomość postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony żeglugi i obiektów w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność współpracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Samodzielność i inicjatywa, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie PFSO
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętność negocjacji
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- promiemiowanie elektromagnetyczne niejonizujące - strefa bezpieczna

Narzędzia i materiały pracy: komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 4805,59 zł.do 5144,92 zł.oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne.
  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113119"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
058 355 31 78
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni

    1. AdministratorAdministratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    2. Inspektor ochrony danychMogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: – Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia – e-mail: iod@umgdy.gov.pl

    3. Cel i podstawy przetwarzaniaPaństwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4. Odbiorcy danych osobowychPaństwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    5. Okres przechowywania danychPaństwa dane zgromadzone w  procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru.

    6. Prawa osób, których dane dotycząMają Państwo prawo do:-  dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii-  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;-  ograniczenia przetwarzania danych osobowych; –  usunięcia danych osobowych; –  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

    7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    [1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej – Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;[2] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp wzw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Emilia Macholl

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 30.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×