Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 102799 / 19.07.2022
Dołącz do nas jako:

starszy oficer portu

Do spraw: bezpieczeństwa, inspekcji morskiej i służby ruchu obsługi śluzy i mostów w Kapitanacie Portu Nowy Świat
#administracja publiczna #gospodarka morska
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • pracuje w zespole inspekcji okrętowych i bezpieczeństwa żeglugi, hydrotechniki, hydrografii, ochrony środowiska, uczestniczy w sprawach technicznych ds. nabrzeży, pomostów, przystani, ppoż., materiałów niebezpiecznych celem zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania Portu w ramach określonych przepisami portowymi oraz kieruje służbą dyżurną ds. ruchu, obsługi śluzy i mostów. Kontroluje sprawy związane z systemem bezpieczeństwa, ochrony śluzy i mostów oraz bezpieczeństwem portowym.
  • prowadzi sprawy pilotażu, holownictwa na akwenach w jurysdykcji Kapitanatu Portu Nowy Świat celem zapewnienia bezpiecznej i rytmicznej obsługi statków oraz kierowanie sprawami bezpieczeństwa ruchu portowego zgodnie z przepisami portowymi i ustaleniami Kapitana Portu, zastępuje Kapitana Portu w razie jego absencji..
  • kieruje sprawami związanymi z prowadzeniem przez służbę ruchu doraźnych kontroli bezpieczeństwa statków w porcie i śluzie, kontroli porządku na obszarach portowych oraz sprawuje nadzór nad prowadzeniem dochodzeń w sprawach o naruszanie przepisów żeglugowych, portowych, awarii, wypadków, uszkodzeń nabrzeży, urządzeń portowych, pożarów( w tym dochodzeń na potrzeby Izb Morskich celem ustalenia winnych a także kompletacji dokumentacji dla Izb Morskich.
  • koordynuje akcję lodową, uczestniczy w akcjach przeciwsztormowych, przeciwpowodziowych w porcie oraz koordynuje sprawy związane z ratownictwem portowym ,inicjowaniem akcji ratowniczych celem zapewnienia funkcjonowania Portu w sytuacjach kryzysowych.
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji akcji ratowniczych w celu archiwizacji i ewentualnego wykorzystania przez właściwe służby Urzędu Morskiego.
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji akcji lodowych, przeciwsztormowych, przeciwpowodziowych i innych w celu archiwizacji i ewentualnego wykorzystania przez właściwe służby Urzędu Morskiego.
  • kontroluje prawidłowe sporządzanie, obieg, rozliczanie i ewidencję decyzji administracyjnych celem realizacji zadań statutowych Kapitanatu Portu Nowy Świat
  • prowadzi sprawy związane z ISPS, ISO w celu doraźnej kontroli funkcjonowania kodeksu, właściwych obowiązujących przepisów i polityki ISO realizowanych przez Kapitanat,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu morskim
  • Doświadczenie zawodowe w administracji morskiej na stanowisku oficera portu lub doświadczenie morskie na stanowisku kapitana statku w żegludze międzynarodowej
  • Dyplom na poziomie zarządzania w dziale pokładowym
  • Dyplom Kapitana Żeglugi Wielkiej lub Starszego Oficera
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów prawa morskiego, konwencji międzynarodowych w zakresie bezpieczeństwa żeglugi lub zapobiegania zanieczyszczeniom przez statki
  • Znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów portowych w zakresie wykonywanych zadań,
  • Znajomość postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony żeglugi i obiektów w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność współpracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Samodzielność i inicjatywa, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie PFSO
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętność negocjacji
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- promiemiowanie elektromagnetyczne niejonizujące - strefa bezpieczna

Narzędzia i materiały pracy: komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 4805,59 zł.do 5144,92 zł.oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne.
  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 8 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102799"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
058 355 31 78
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni

    1. AdministratorAdministratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    2. Inspektor ochrony danychMogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: – Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia – e-mail: iod@umgdy.gov.pl

    3. Cel i podstawy przetwarzaniaPaństwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4. Odbiorcy danych osobowychPaństwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    5. Okres przechowywania danychPaństwa dane zgromadzone w  procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru.

    6. Prawa osób, których dane dotycząMają Państwo prawo do:-  dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii-  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;-  ograniczenia przetwarzania danych osobowych; –  usunięcia danych osobowych; –  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

    7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    [1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej – Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;[2] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp wzw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Emilia Macholl

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 19.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×