Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie
82-400 Sztum ul. Sienkiewicza 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 79399 / 08.06.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Organizacyjno - Kadrowych Samodzielne stanowisk ds. Organizacyjno - Kadrowych
#administracja publiczna #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Sztumie,
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP w Sztumie
  • Obsługa systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
  • Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej PSP
  • Protokołowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP
  • Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zagadnień organizacyjno – kadrowych
  • Prowadzenie i ewidencjonowanie pieczęci i stempli Komendy Powiatowej PSP
  • Prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznych oraz materiałów kontroli zewnętrznych
  • Ewidencjonowanie urlopów strażaków i pracowników cywilnych, prowadzenie kartotek ewidencji czasu służby
  • Sporządzanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
  • Prowadzenie spraw dot. kształcenia zawodowego strażaków
  • Sporządzanie wniosków o przyznawanie medali i odznaczeń dla funkcjonariuszy
  • Sporządzanie wniosków o przyznawanie awansu w stopniu służbowym dla funkcjonariuszy
  • Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej PSP w Sztumie i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie i brakowanie dokumentów
  • Obsługa programu kadrowo – płacowego FORTECH
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji lub sekretariacie
  • Prawo jazdy kat „B”
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne
  • Wysoka kultura osobista
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 1123), o służbie cywilnej (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 265), Kodeks postępowania administracyjnego (tj, Dz.U z 2021 r. poz. 735), Kodeks pracy (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 1123) oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,
  • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
  • Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Dokumenty należy złożyć do:  22.06.2021 r.
  • Miejsce Składania dokumentów:
  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
  • ul. Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum
  • Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie w godz. od 8.00 do 15.00 (I piętro) lub drogą pocztową.
  • W przypadku ofert przysłanych za pośrednictwem poczty, decyduje data nadania oferty, czyli stempla pocztowego.
  • Oferty, które wpłyną po terminie (lub uzupełnienie ich po terminie) nie będą rozpatrywane.
  • Aplikacje osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje : nr tel. 55 640 19 18,
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację : „Potwierdzam za zgodność z oryginałem”, datę i własnoręczny podpis.
    Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie o formacie A4 z dopiskiem „Nabór do korpusu służby cywilnej” oraz imieniem i nazwiskiem kandydata oraz nr telefonu.
    Po złożeniu dokumentów, kandydatowi zostaje nadany numer identyfikacyjny, wykorzystywany podczas całego postępowania kwalifikacyjnego i podaje się go do wiadomości kandydatowi.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
calendar icon

Aplikuj

do 22 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79399"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum

Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie w godz. od 8.00 do 15.00 (I piętro) lub drogą pocztową
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
55 640 19 18
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

    1.     Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie, (82-400), przy ul. Sienkiewicza 27

    2.     W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej  w Gdańsku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, (80 – 251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, e–mail: iod@straz.gda.pl).

    3.     Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru do pracy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    4.     Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.

    5.     Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6.     Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego. Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    7.     W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    8.     Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani(a), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    9.     Podanie przez Panią(a) danych osobowych w postępowaniu w sprawie naboru do pracy w Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do pracy będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.

    10. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie

Udostępnił: Bartosz Jabłoński

Komórka organizacyjna: Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna

Wprowadzono: 08.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×