Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim
83-200 Starogard Gdański Ul. Lubichowska 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 82724 / 11.08.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: technicznych Samodzielne Stanowisko ds. Technicznych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi gospodarkę magazynową Komendy
  • zajmuje się sprawami obsługi mieszkaniowej strażaków (dot. równoważnika za remont lokalu, pomocy mieszkaniowej, jednorazowego przejazdu)
  • prowadzi sprawy socjalno - bytowe strażaków Komendy
  • odpowiada za sprawy związane z gospodarką transportową i materiałową (przeglądy techniczne pojazdów, sprzętu silnikowego i specjalistycznego, wyekwipowanie funkcjonariuszy)
  • bierze udział w realizacji części zmaiennych, paliw, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do funkcjonowania Komendy
  • zastępuje osobę na stanowisku pracy ds. kwatermistrzowskich pod jej nieobecność,
  • realizuje zadania z zakresu dotacji jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do ksrg oraz dotacji dla ochotniczych straży pożarnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku administracyjno - biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno - biurowym łącznie
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1123 z późn. zm.)
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1233)
  • znajomość ustawy z dnia 11 września 20219 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna,
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków,
  • samodzielność,
  • inicjatywa,
  • zdolność uczenia się,
  • umiejętność pracy w zespole.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca w systemie codziennym od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30, z możliwością wystąpienia konieczności pracy w godzinach nadliczbowych, w tym porze nocnej m.in. w przypadku wystąpienia działań ratowniczo – gaśniczych, podczas których pracownik obowiązany jest do zapewnienia zabezpieczania logistycznego na terenie akcji, za pracę z tytułu nadgodzin pracownik (członek korpusu służby cywilnej) odbiera czas wolny w tym samym wymiarze;
  • praca administracyjno – biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.,
  • realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga konieczności prowadzenia pojazdów służbowych,
  • z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm,
  • praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności,
  • wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego,
  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze w budynku bez windy,
  • uciążliwe warunki pracy mogą wiązać się z nietypowymi godzinami pracy, np. w porze nocnej, w dni wolne od pracy, poza normalnymi godz. pracy, w związku z koniecznością zapewnienia logistycznego podczas działań ratowniczo – gaśniczych,
  • narzędziami pracy są komputer oraz samochód służbowy,
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po kompleksie budynków Komendy w ramach realizowania zadań na stanowisku pracy ds. technicznych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.800 zł. brutto  (plus dodatek za wieloletnią pracę wynoszący 5% po 5 latach pracy i wzrastający o 1 % za każdy dalszy rok pracy max. 20% - w zależności od stażu pracy kandydata).

Życiorys i list motywacyjny muszą być napisane własnoręcznie i podpisane, oświadczenia muszą być  własnoręcznie podpisane.

Oferty otrzymane po terminie,  niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.

Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań stanowisku Inspektora ds. technicznych zostanie umieszczona w BIP-ie Komendy, na stronie internetowej  Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia   2 września 2021 r. Test wiedzy, o którym mowa powyżej, odbędzie się dnia 6 września  2021 r. o godz. 10:00.

Nie więcej niż pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 8 września 2021 r. godz. 10:00

Wynik naboru: do 10 września 2021 r.

Planowana data zatrudnienia: do dnia 1 października 2021 r.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór na stanowisko INSPEKTORA ds. TECHNICZNYCH w korpusie służby cywilnej będzie przeprowadzony przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Komendanta Powiatowego PSP w Starogardzie Gd.

Nabór odbędzie się w następujących etapach:

ETAP 1 -  wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, którzy jednocześnie zostaną zakwalifikowani na pisemny test wiedzy związanej z zakresem czynności na stanowisku; ww. lista kandydatów (zawierająca imię i nazwisko) zostanie niezwłocznie, nie później niż do dnia 
  2 września 2021 r.,  umieszczona w BIP-ie naszej Komendy, na stronie internetowej Komendy, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w Starogardzie Gdańskim.

ETAP 2 - test sprawdzający zakres posiadanej wiedzy związanej z zakresem obowiązków na stanowisku inspektor ds. technicznych, który odbędzie się w dniu 6 września 2021 r. o godz. 10:00.  
Ogłoszenie wyników uzyskanych przez kandydatów nastąpi niezwłocznie po zakończeniu testu.

ETAP 3 - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z zakwalifikowanymi kandydatami w dniu 8 września 2021 r. godz. 10:00 w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Starogardzie Gd.;

ETAP 4 - wybór kandydata.

Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie BIP-u naszej Komendy oraz na stronie BIP-u Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do dnia 10 września 2021 r.

UWAGA: Terminy przeprowadzenia poszczególnych etapów postępowania oraz opublikowanie wyników I rozstrzygnięcia naboru mogą ulec zmianie z uzasadnionych przyczyn. Kandydaci zostaną powiadomieni o ewentualnych zmianach.

W związku z powyższym kandydaci zobowiązani są do bieżącego monitorowania komunikatów w sprawie kolejnych etapów naboru ukazujących się w BIP-ie Komendy, na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Starogardzie Gd. Nieprzystąpienie do kolejnego etapu naboru przez kandydata będzie traktowane jako rezygnacja z dalszego ubiegania się o pracę na stanowisku Inspektor ds. technicznych.

Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata do służby cywilnej w Państwowej Straży Pożarnej podejmie Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • napisane własnoręcznie i podpisane: życiorys (C.V.) i list motywacyjny (podanie o przyjęcie do pracy),
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne ( w tym prawo jazdy),
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
calendar icon

Aplikuj

do 31 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Zainteresowani proszeni są o składanie wyżej wymienionych dokumentów w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „ Oferta pracy na Inspektora ds. technicznych” w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gd. ul. Lubichowska 1, sekretariat Komendanta (piętro I – pok. 1.1) lub drogą pocztową pod adresem Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gd. ul. Lubichowska 1, 83-200 Starogard Gd. Dla dokumentów przesłanych pocztą obowiązuje data wpływu dokumentacji do tut. Komendy.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 56 01 522
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    • Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim (83-200 Starogard Gdański, ul. Lubichowska 1 , tel. 58 560 15 18, fax. 58 560 15 19, e – mail: sekretariat.starogard@straz.gda.pl ).
    • W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@straz.
    • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji naboru do służby cwyilnej wraz z przeprowadzeniem postępowania kwalifikacyjnego i przyszłych naborów, mających na celu wypełnienie obowiązku w tym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) Rozporządzenia.
    • Odbiorcami Pani/Pana danych są - nie istnieją  inni odbiorcy.
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, aż do zakończeniu tego postępowania; dane nie będą przekazywane do archiwum zakładowego, a za zgodą  jednostki nadrzędnej zostaną zniszczone zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.
    • Posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych;     sprostowania swoich danych; usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody (w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji); ograniczenia przetwarzania swoich danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy Rozporządzenia.
    • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie dobrowolne. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
    • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    • Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim

Udostępnił: Justyna Ciara

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 11.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×