-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.800 zł. brutto (plus dodatek za wieloletnią pracę wynoszący 5% po 5 latach pracy i wzrastający o 1 % za każdy dalszy rok pracy max. 20% - w zależności od stażu pracy kandydata).
Życiorys i list motywacyjny muszą być napisane własnoręcznie i podpisane, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.
Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań stanowisku Inspektora ds. technicznych zostanie umieszczona w BIP-ie Komendy, na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia 2 września 2021 r. Test wiedzy, o którym mowa powyżej, odbędzie się dnia 6 września 2021 r. o godz. 10:00.
Nie więcej niż pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 8 września 2021 r. godz. 10:00
Wynik naboru: do 10 września 2021 r.
Planowana data zatrudnienia: do dnia 1 października 2021 r.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Nabór na stanowisko INSPEKTORA ds. TECHNICZNYCH w korpusie służby cywilnej będzie przeprowadzony przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Komendanta Powiatowego PSP w Starogardzie Gd.
Nabór odbędzie się w następujących etapach:
ETAP 1 - wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, którzy jednocześnie zostaną zakwalifikowani na pisemny test wiedzy związanej z zakresem czynności na stanowisku; ww. lista kandydatów (zawierająca imię i nazwisko) zostanie niezwłocznie, nie później niż do dnia
2 września 2021 r., umieszczona w BIP-ie naszej Komendy, na stronie internetowej Komendy, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w Starogardzie Gdańskim.
ETAP 2 - test sprawdzający zakres posiadanej wiedzy związanej z zakresem obowiązków na stanowisku inspektor ds. technicznych, który odbędzie się w dniu 6 września 2021 r. o godz. 10:00.
Ogłoszenie wyników uzyskanych przez kandydatów nastąpi niezwłocznie po zakończeniu testu.
ETAP 3 - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z zakwalifikowanymi kandydatami w dniu 8 września 2021 r. godz. 10:00 w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Starogardzie Gd.;
ETAP 4 - wybór kandydata.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie BIP-u naszej Komendy oraz na stronie BIP-u Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do dnia 10 września 2021 r.
UWAGA: Terminy przeprowadzenia poszczególnych etapów postępowania oraz opublikowanie wyników I rozstrzygnięcia naboru mogą ulec zmianie z uzasadnionych przyczyn. Kandydaci zostaną powiadomieni o ewentualnych zmianach.
W związku z powyższym kandydaci zobowiązani są do bieżącego monitorowania komunikatów w sprawie kolejnych etapów naboru ukazujących się w BIP-ie Komendy, na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Starogardzie Gd. Nieprzystąpienie do kolejnego etapu naboru przez kandydata będzie traktowane jako rezygnacja z dalszego ubiegania się o pracę na stanowisku Inspektor ds. technicznych.
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata do służby cywilnej w Państwowej Straży Pożarnej podejmie Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim.
Pracę możesz rozpocząć od:
2021-10-01