Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Słupsku
76-200 Słupsk Aleja 3 Maja 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 90230 / 31.12.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: prowadzenia ewidencji i sposobu postępowania z dowodami rzeczowymi i przedmiotami zabezpieczonymi w postępowaniu przygotowawczym w Wydziale Kryminalnym Komendy Miejskiej Policji w Słupsku.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi zgodnie z określonymi przepisami prawa ewidencji dowodów rzeczowych i śladów kryminalistycznych, przyjmowanie ich do składnicy i odpowiednie ich przechowywanie,
  • obsługuje systemy informatyczne: ERCDŚ, SIDAS i KSIP WWW ,
  • wykonuje czynności analityczno - sprawdzające w zakresie prawidłowego ewidencjonowania oraz przechowywania dowodów rzeczowych i śladów kryminalistycznych w podległych jednostkach,
  • stale współpracuje z sądami i prokuraturą w zakresie realizacji prawomocnych postanowień sądów, a także bieżące koordynowanie działań w celu przekazania lub zwrotu dowodów rzeczowych i śladów kryminalistycznych,
  • przygotowuje wnioski do sądów oraz prokuratur o podjęcie decyzji co do dalszego postępowania z depozytami,
  • dokonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami inwentaryzacji przechowywanych dowodów rzeczowych,
  • przygotowuje i przekazuje bieżącą pocztę do sądów i prokuratur,
  • archiwizuje dokumentację związaną z prowadzeniem składnicy dowodów rzeczowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji lub pracy biurowej.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych,
  • obsługa specjalistycznego programu ERCDŚ
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno - biurowa

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W liście motywacyjnym wskaż nazwę stanowiska "Starszy Inspektor w Wydziale Kryminalnym Komendy Miejskiej Policji w Słupsku", 
  • Podpisz własnoręcznie CV i list motywacyjny,
  • Prześlij komplet wymaganych dokumentów w formie papierowej za pośrednictwem poczty lub złóż osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku Aleja 3 Maja 1, 76-200 Słupsk ( pn. -pt. w godzinach 8.00 -15.00)
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu,poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego :mnożnik 1,4917 ( Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalone z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopie prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90230"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Słupsku
Zespół Kadr i Szkolenia
Aleja 3 Maja 1
76-200 Słupsk

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. 477420161, 477420501
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Słupsku , Al. 3 Maja 1 , 76-200 Słupsk
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Al. 3 Maja 1 , 76-200 Słupsk, iod.slupsk@gd.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia KMP w Słupsku
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Słupsku

Udostępnił: Ewelina Łakomiec

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 31.12.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×