Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Słupsku
76-200 Słupsk Aleja 3 Maja 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 124945 / 02.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: Obsługi kancelaryjno - biurowej Zespołu Wspomagającego Komisariatu Policji w Ustce
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje czynności kancelaryjno - biurowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • Prowadzi ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych jednostki
  • Odpowiada za zaopatrzenie komórek organizacyjnych jednostki w materiały biurowe w celu wsparcia bieżącej pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • Wprowadza, przejmuje i modyfikuje dane w elektronicznym systemie obiegu dokumentów- SIDAS
  • Wprowadza i przetwarza dane osobowe w systemie elektronicznym - SWOP
  • Prowadzi rejestry : dziennik korespondencji jawnej, dziennik podawczy, skorowidz alfabetyczny, rejestr spraw załatwionych, rejestr poczty specjalnej, ewidencje delegacji służbowych
  • Przechowuje dokumentację jawną spraw " ostatecznie załatwionych" oraz zgodnie z przepisami dokonuje ich archiwizacji
  • Sporządza spisy akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania kategorii "BC"
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość pracy kancelaryjno - biurowej
  • Organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno - biurowa

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy

  • Naturalne i sztuczne oświetlenie
  • Wymuszona pozycja ciała, wiekszość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Bariery architektoniczne: brak wind i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych 
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, drukarka i telefon
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych: zagrożenie korupcją
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W liście motywacyjnym wskaż nazwę stanowiska "starszy inspektor w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji w Ustce", 
  • Podpisz własnoręcznie CV i list motywacyjny,
  • Prześlij komplet wymaganych dokumentów w formie papierowej za pośrednictwem poczty lub złóż osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku Aleja 3 Maja 1, 76-200 Słupsk ( pn. -pt. w godzinach 8.00 -15.00)
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu,poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia: ok 3  640,00 zł brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat.
  • Do składania ofert zachecamy także osoby niepełnosprawne
  • Komenda Miejska Policji w Słupsku nie odpowiada za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczanie ich na innych potralach internetowych. Komenda Miejska Policji w Słupsku odpowiada wyłączne za treść ogłoszenia umieszczanych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, bip.slupsk.kmp.policja.gov.pl.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
  • Analiza ofert spełniających wymagania formalne
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy test wiedzy i umiejętności
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 12 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124945"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Słupsku
Zespół Kadr i Szkolenia
Aleja 3 Maja 1
76-200 Słupsk

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. 477420161, 477420501
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Słupsku , Al. 3 Maja 1 , 76-200 Słupsk
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Al. 3 Maja 1 , 76-200 Słupsk, iod.slupsk@gd.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia KMP w Słupsku
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Słupsku

Udostępnił: Ewelina Łakomiec

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×