Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
76-200 Słupsk ul. Młyńska 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 145928 / 10.12.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: organizacyjnych w Wydziale organizacyjno-kadrowym
#obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up "Bogu na chwałę, ludziom na ratunek" quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku
  • obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów jawnych w celu właściwego obiegu dokumentów,
  • prowadzenie terminarza spotkań oraz informowanie o terminach załatwiania spraw,
  • obsługiwanie centrali telefonicznej komendy, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy komendy,
  • obsługiwanie programów komputerowych, sieci intranet, poczty elektronicznej oraz systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i dostarczania informacji niezbędnych w toku bieżącej pracy,
  • współpraca w zakresie przygotowywania narad, odpraw,
  • prowadzenie prac administracyjnych w wydziale organizacji i kadr,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku,
  • ewidencjonowanie pieczęci, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych,
  • prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku
  • prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, zarządzanie, ekonomia lub prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Wykształcenie średnie uzupełnione o kursy związane z administracją,
  • Znajomość obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz platformy E-PUAP,
  • Umiejętność / przeszkolenie z zakresu obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do odbioru poczty elektronicznej),
  • Umiejętność / przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i systemu faksowo-mailowego,
  • Predyspozycje do zajmowania stanowiska: otwartość, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista, systematyczność, rzetelność,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny co najmniej I stopnia,
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Pracownikom oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości co najmniej 4300,00 zł brutto (wg mnożnika 1,636 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej),
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynaste wynagrodzenie"),
  • nagrody jubileuszowe,
  • fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe
    w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych),
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.),
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145928"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk
Aplikuj do 10 stycznia 2025 r., do godz. 15:00.
Oferty mogą być składane:
• w siedzibie urzędu, na wskazany wyżej adres,
• przesyłane za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.
Przesłanie oferty na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu nie stanowi skutecznego złożenia oferty.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(59) 842 40 01 w. 232
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Udostępnił: Kazimierz Kusz

Komórka organizacyjna: Wydział ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 10.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×