Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański Gdańska 1A
print as PDF
Ogłoszenie nr 97660 / 27.04.2022
Dołącz do nas jako:

księgowy

Do spraw: finansowych w Sekcji ds. finansowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowanie dokumentacji księgowej do dekretacji
  • sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem formalno-rachunkowym oraz księgowanie poszczególnych dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont
  • dekretowanie i przygotowanie dokumentów do księgowania zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz terminowe przelewanie środków pieniężnych za otrzymane rachunki i faktury
  • prowadzenie kasy
  • prowadzenie rejestracji i rozliczanie zaangażowania wydatków
  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
  • współpraca w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań
  • dokonywanie rozliczeń bankowych
  • zastępowanie głównego księgowego w czasie choroby i urlopu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym lub odbyty staż, łącznie minimum 1 rok, bądź też minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • Nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze finansów publicznych – preferowane w Państwowej Straży Pożarnej lub co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna a także programów finansowo-księgowych, płatnika ZUS, systemu Fortech, systemu obiegu dokumentów EZD oraz bankowości elektronicznej
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu m. in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i przepisów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o służbie cywilnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolność uczenia się
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Świadczenia socjalne w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz bony podarunkowe
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy
  • Stabilna praca w administracji państwowej
  • Dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Gdańskiej 1A w Pruszczu Gdańskim. Droga prowadząca do głównego wejścia do budynku Komendy jest utwardzona i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych na wyższe kondygnacje budynku. Platforma wyposażona jest w panel sterowania, na którym znajdują się przyciski z alfabetem Braille-a umożliwiające jazdę na żądane piętro, przycisk ALARM do wezwania pomocy oraz przycisk STOP do zatrzymania platformy. Na parterze i piętrach dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje się toaleta. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, faks, skaner. Wyjazdy służbowe i szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

Dodatkowe informacje

1. Nabór organizowany jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1233 ze zm.).

2. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWY”. Za datę przyjęcia liczy się data wpływu oferty do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim. Oferty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Oferty składane po terminie lub niekompletne, nie będą brane pod uwagę. Oferty należy składać do 13.05.2022 r. do godz. 15:00.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:

I - ocena złożonych dokumentów,

II - test kwalifikacyjny,

III - rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:

Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast oferty kandydatów wyłonionych, lecz niezatrudnionych w wyniku naboru, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje (kursy, szkolenia itp.)
  • Kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 13 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWY" lub osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 682 30 23 wewn. 213
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Gdańska 1A, tel. 58 682 30 23 fax. 58 682 23 22 e-mail: pruszcz@straz.gda.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, mail: iod@straz.gda.pl)
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Nie istnieją odbiorcy.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Monika Gedera

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 27.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×