Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański Gdańska 1A
print as PDF
Ogłoszenie nr 96695 / 09.04.2022
Dołącz do nas jako:

księgowy

Do spraw: finansowych w Sekcji ds. finansowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowanie dokumentacji księgowej do dekretacji
  • sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem formalno-rachunkowym oraz księgowanie poszczególnych dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont
  • dekretowanie i przygotowanie dokumentów do księgowania zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz terminowe przelewanie środków pieniężnych za otrzymane rachunki i faktury
  • prowadzenie kasy
  • prowadzenie rejestracji i rozliczanie zaangażowania wydatków
  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
  • współpraca w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań
  • dokonywanie rozliczeń bankowych
  • zastępowanie głównego księgowego w czasie choroby i urlopu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym lub odbyty staż, łącznie minimum 1 rok, bądź też minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • Nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze finansów publicznych – preferowane w Państwowej Straży Pożarnej lub co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna a także programów finansowo-księgowych, płatnika ZUS, systemu Fortech, systemu obiegu dokumentów EZD oraz bankowości elektronicznej
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu m. in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i przepisów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o służbie cywilnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolność uczenia się
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Świadczenia socjalne w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz bony podarunkowe
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy
  • Stabilna praca w administracji państwowej
  • Dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Gdańskiej 1A w Pruszczu Gdańskim. Droga prowadząca do głównego wejścia do budynku Komendy jest utwardzona i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych na wyższe kondygnacje budynku. Platforma wyposażona jest w panel sterowania, na którym znajdują się przyciski z alfabetem Braille-a umożliwiające jazdę na żądane piętro, przycisk ALARM do wezwania pomocy oraz przycisk STOP do zatrzymania platformy. Na parterze i piętrach dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje się toaleta. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, faks, skaner. Wyjazdy służbowe i szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

Dodatkowe informacje

1. Nabór organizowany jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1233 ze zm.).

2. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWY”. Za datę przyjęcia liczy się data wpływu oferty do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim. Oferty składane po terminie lub niekompletne, nie będą brane pod uwagę. Oferty należy składać do 25.04.2022 r. do godz. 15:00.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:

I - ocena złożonych dokumentów,

II - test kwalifikacyjny,

III - rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:

Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast oferty kandydatów wyłonionych, lecz niezatrudnionych w wyniku naboru, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-05-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje (kursy, szkolenia itp.)
  • Kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 25 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWY" lub osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 682 30 23 wewn. 213
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Gdańska 1A, tel. 58 682 30 23 fax. 58 682 23 22 e-mail: pruszcz@straz.gda.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, mail: iod@straz.gda.pl)
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Nie istnieją odbiorcy.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Monika Gedera

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 09.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×