Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Gdańska 1A
print as PDF
Ogłoszenie nr 129431 / 30.10.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych Sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów w tym zakresie
  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież specjalną, środki ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego
  • w uzgodnieniu z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywanie treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz nadzór nad terminami ich obowiązywania
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej
  • zastępowanie kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych w czasie jego nieobecności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie minimum średnie lub średnie branżowe
  • Nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna a także, systemu Fortech, systemu obiegu dokumentów EZD
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolność uczenia się
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Świadczenia socjalne w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz bony podarunkowe
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy (służba przygotowawcza)
  • Stabilna praca w administracji państwowej
  • Dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Gdańskiej 1A w Pruszczu Gdańskim. Droga prowadząca do głównego wejścia do budynku Komendy jest utwardzona i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych na wyższe kondygnacje budynku. Platforma wyposażona jest w panel sterowania, na którym znajdują się przyciski z alfabetem Braille-a umożliwiające jazdę na żądane piętro, przycisk ALARM do wezwania pomocy oraz przycisk STOP do zatrzymania platformy. Na parterze i piętrach dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje się toaleta.

Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, faks, skaner. Wyjazdy służbowe i szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Nabór organizowany jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2022 r., poz. 1691 ze zm.).

Dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:

I - ocena złożonych dokumentów,

II - test kwalifikacyjny,

III - rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje (kursy, szkolenia, prawa jazdy itp.)
calendar icon

Aplikuj

do 14 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański (poczta lub kurier za potwierdzeniem odbioru) lub złóż w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP przy ul. Gdańskiej 1A - I piętro pok. nr 1 - w obu przypadkach z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR". Za datę przyjęcia liczy się data wpływu oferty do Komendy Powiatowej PSP w Pruszczu Gdańskim. Dokumenty złożone po wyznaczonym terminie, niekompletne lub przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. Oferty należy składać do 14.11.2023 r. do godz. 15:00.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 682 30 23 wewn. 213
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a, tel. 602 125 082, fax. 58 682 23 22, e-mail: sekretariat.pruszcz@straz.gda.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, e – mail: iod@straz.gda.pl)
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Monika Gedera

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 30.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×