Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Gdańska 1A
print as PDF
Ogłoszenie nr 129431 / 30.10.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych Sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów w tym zakresie
  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież specjalną, środki ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego
  • w uzgodnieniu z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywanie treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz nadzór nad terminami ich obowiązywania
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej
  • zastępowanie kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych w czasie jego nieobecności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie minimum średnie lub średnie branżowe
  • Nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna a także, systemu Fortech, systemu obiegu dokumentów EZD
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolność uczenia się
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Świadczenia socjalne w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz bony podarunkowe
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy (służba przygotowawcza)
  • Stabilna praca w administracji państwowej
  • Dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje (kursy, szkolenia, prawa jazdy itp.)
calendar icon

Aplikuj

do 14 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański (poczta lub kurier za potwierdzeniem odbioru) lub złóż w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP przy ul. Gdańskiej 1A - I piętro pok. nr 1 - w obu przypadkach z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR". Za datę przyjęcia liczy się data wpływu oferty do Komendy Powiatowej PSP w Pruszczu Gdańskim. Dokumenty złożone po wyznaczonym terminie, niekompletne lub przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. Oferty należy składać do 14.11.2023 r. do godz. 15:00.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 682 30 23 wewn. 213
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Monika Gedera

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 30.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×