Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku
77-200 Miastko ul. Szkolna 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 107332 / 01.10.2022
Dołącz do nas jako:

sekretarz

Zespół do spraw administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z przepisami i zarządzeniami kierownika jednostki
  • Tworzenie i opracowywanie projektów pism i dokumentów zleconych przez kierownika i wspólpracowników
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami w tym zakresie, dokumentów związanych z działalnością socjalną, BHP i ppoż. oraz związanych z umowami z lekarzami wyznaczonymi
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników
  • Przyjmowanie, wydawanie i rejestracja druków ścisłego zarachowania
  • Przygotowywanie i wysyłka bieżącej korespondencji oraz ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej wraz z zamówieniami
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem delegacji i dochodów jednostki
  • Umawianie terminów i prowadzenie kalendarza spotkań kierownika
  • Fakturowanie, rozliczanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych, dokonywanie przelewów
  • Zastępowanie głównego księgowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe Księgowość
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość przepisów obiegu dokumentów i archwizacji
  • znajomość przepisów personalnych oraz rozliczeniowo-finansowych w zakresie zatrudniania pracowników
  • znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, Płatnik i Rewizor GT
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów budżetowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie zawodowe w administracji
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Inspektoratu - Wyjazdy służbowe (szkolenia, narady) poza teren powiatu, - Narzędzia i materiały: komputery, drukarki , kserokopiarki, centrale telefoniczne i inne urządzenia biurowe - Pomieszczenia biurowe: I piętro bez wind i podjazdów - Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym -Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje można uzyskać: - tel. 59 857 2805, 59 857 2006, - e-mail: piwbyto@gdansk.wiw.gov.pl

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Ewentualne kopie świadectw pracy
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 11 października 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107332"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
77-200 Miastko
ul. Szkolna 1
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
59/857-20-06
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L Nr 119) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane RODO), informujemy: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku z siedzibą przy ul. Szkolnej 1, 77-200 Miastko reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku, adres kontaktowy e-mail: piwbyto@gdansk.wiw.gov.pl, tel. +48 59 857-28-05 lub fax 59 857-28-05.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Administrator Danych zgodnie z Art. 37 RODO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, a także korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych PIW w Bytowie z/s w Miastku; e-mail: iodo@gdansk.wiw.gov.pl lub pisemnie na adres Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku z siedzibą przy ul. Szkolnej 1, 77-200 Miastko z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych".
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku

Udostępnił: Marlena Findling

Komórka organizacyjna: Sekretarz PLW

Wprowadzono: 01.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×