DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych i kontakt: Komendant Powiatowy Policji, adres: ul. Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2, 83-400 Kościerzyna, tel. 74 47 232 00
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych
adres: ul. Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2, 83-400 Kościerzyna, tel. 74 47 232 00
3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
4. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są
przekazywane innym podmiotom.
5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko
pracy w służbie cywilnej ( z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
6. Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także
prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy
administratora danych, podany wyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
7. Podstawa prawna przetwarzania danych; art. 22¹ Kodeksu pracy oraz 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji, nie będą tez profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych, z brakiem wskazania stanowiska oraz nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata/ki oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia dokumentów w siedzibie urzędu lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu postępowania.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczanie ich na innych portalach internetowych.
Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
kprm.gov.pl i bip.koscierzyna.kpp.policja.gov.pl
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
Do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia.
Proponowane warunki wynagrodzenia: 3036,97,- brutto plus wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 47 23 227