Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie
83-400 Kościerzyna Ul. Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 112670 / 21.12.2022
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne jednostki organizacyjnej,według określonych przepisów
  • prowadzenie wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych
  • rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych
  • kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do archiwizacji
  • prowadzenie zbioru przepisów prawnych oraz ich dystrybucja
  • wykonywanie zadań Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
  • przyjmowanie,ewidencja, przechowywanie oświadczeń o stanie majątkowym
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku związanym z obiegiem dokumentacji
  • Organizowanie pracy własnej
  • Znajomość pracy na komputerze
  • Znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do infromacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie infromacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata na stanowisku związanym z dostępem do informacji niejawnych oraz z prowadzeniem archiwów lub składnicy akt
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu przy monitorze ekranowympowyżej 4 godzin, naturalne i sztuczne oświetlenie, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku, bariery architektoniczne - brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, praca na stanowisku wymaga wysiłku fizycznego w zakresie układania, przekładania, przenoszenia akt archiwalnych

Dodatkowe informacje

Kompletne oferty należy składać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 w Komendzie Powiatowej Policji w Kościerzynie w recepcji lub przesyłać listownie. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopiaich tłumaczenia. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie znisczone. Oferty niekompletne,nie spełniające wymogów formalnych,niepodpisane, przesłane po terminie (decyduje data złożenia dokumentów w siedzibie urzędu lub data ich nadania w placówce oświatowej)nie będą rozpatrywane. Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie nie ponosi odpowiedzialności zakopiowanie treści ogłoszeń i umieszczenie ich na innych portalach internetowych. Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl i bip.koscierzyna.kpp.policja.gov.pl

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do infromacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie infromacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 4 stycznia 2023

na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 74 23 227
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kościerzynie ul.Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2, 83-400 Kościerzyna
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul.Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2, 83-400 Kościerzyna,tel.47 74 23 220
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie

Udostępnił: Aleksandra Felskowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×