Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach
83-300 Kartuzy ,,ul. Sambora '' 41
print as PDF
Ogłoszenie nr 144546 / 01.11.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

REFERAT WSPOMAGAJĄCY
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sprawowanie właściwego nadzoru nad powierzonym mieniem KPP Kartuzy, wnioskowanie o zakup środków trwałych, materiałów w celu wyposażenia wnętrz na rzecz KPP Kartuzy i jednostek podległych;
  • prowadzenie ewidencji pomocniczej majątku rzeczowego KPP Kartuzy;
  • uzgadnianie stanów ewidencji pomocniczej KPP Kartuzy z ewidencją główną KWP Gdańsk;
  • sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem - sporządzanie umów o odpowiedzialności materialnej;
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP absencja dla Referatu Wspomagającego KPP Kartuzy;
  • archiwizacja dokumentacji otrzymanej i wytworzonej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • prowadzenie magazynu materiałów kancelaryjno-biurowych, techniki kryminalistycznej, druków oraz sporządzanie zapotrzebowań na w/w materiały;
  • w przypadku nieobecności specjalisty ds finansów realizowanie czynności wynikających z zastępstwa;
  • rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z powierzonego mienia w związku z przejściem na emeryturę, przeniesieniem lub zwolnieniem.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi programów komputerowych;
  • dokładność;
  • samodzielność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok NA PODOBNYM STANOWISKU
  • komunikatywność;
  • dyspozycyjność.
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

ADMINISTRACYJNO-BIUROWA

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Umowa na zastępstwo. Proponowane wynagrodzenie ok. 4731 zł brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne z brakiem wskazania wydziału przesłane po terminie nie będa rozpatrywane.

Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu.

Wszytkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

Do skłądania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozzmowy wstępnej.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

rozmowa kwalifikacyjna

Przewidywany czas zastępstwa do: 2025-05-31
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • kopie świadectw pracy.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła słuzbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była wspópracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa - nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA
UL. SAMBORA 41
83-300 KARTUZY
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477422109
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Pełnomocnik ds OIN
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 7422112
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: KOMISJA REKRUTACYJNA
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach

Udostępnił: Beata Formela

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×