Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 100446 / 08.06.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: rozliczeń i utrzymania obiektów budowlanych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
#administracja publiczna #budownictwo #gospodarka morska

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • uczestniczy w przygotowaniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeglądy techniczne obiektów rocznych i pięcioletnich zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane. W oparciu o wykonane protokoły przygotowuje materiały niezbędne do zlecania wykonania siłami własnymi bądź w drodze udzielenia zamówienia publicznego, remontów i napraw oraz zaistniałych awarii instalacji i urządzeń obiektów Urzędu Morskiego w Gdyni oraz zbiera, gromadzi i wstępnie kwalifikuje potrzeby remontowe dla wszystkich komórek Urzędu Morskiego w Gdyni
  • prowadzi ewidencję lokali mieszkalnych oraz użytkowych, określa i nalicza czynsze przy użyciu programu „UNISOFT”, rozlicza zużycia wody i ciepła przez najemców tychże lokali, prowadzi korespondencję związaną z administrowaniem lokalami, przejmuje/przekazuje do zasiedlenia lokale, zawiera umowy najmu, przygotowuje materiały dla Komisji Mieszkaniowej, przygotowuje sprawozdania dla GUS w zakresie „mieszkaniówki”
  • prowadzi książki obiektu budowlanego, nadzoruje nad zleconymi robotami budowlanymi oraz zleconymi naprawami awarii, uczestniczy w komisyjnych odbiorach robót
  • dokonuje kontroli eksploatacji budynków i pomieszczeń z uwagi na sposób ich użytkowania i zgodność z obowiązującymi przepisami oraz racjonalność gospodarki lokalowej
  • prowadzi korespondencję w sprawach związanych z użytkowaniem obiektów budowlanych i nieruchomości, w tym w sprawie wyrażenia zgody na zmianę użytkowania z określeniem warunków, wezwania do przywrócenia stanu przed dokonaniem niedozwolonych przeróbek przez najemców
  • przygotowywuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia w zakresie merytorycznego opracowania przedmiotu zamówienia i warunków umowy dla realizacji zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi
  • zapewnia prawidłowe, terminowe dostawy oleju opałowego oraz rozlicza i rejestruje w systemie ogólnokrajowym SENT
  • sporządza dane do sprawozdań, planów w zakresie wykonywanych zadań w celu dostarczenia aktualnych i rzetelnych informacji do sprawozdań i planów robót remontowych, a także sporządza dane dotyczące podatku od nieruchomości, opłat za ochronę środowiska oraz innych wynikających ze specyfiki Oddziału Nieruchomości
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze administracja biurowa
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość ustawy Prawo budowlane i aktów powiązanych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów prawa w zakresie udzielenia zamówień publicznych i innych związanych z realizacją umów
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne w obszarze budownictwo lub zarządzanie w przedsiębiorstwie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracja publiczna, budownictwo, zarządzanie obiektami
  • uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym nieograniczone lub ograniczone
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych technicznych w obszarze budownictwo lub zarządzanie w przedsiębiorstwie
calendar icon

Aplikuj

do 18 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 100446"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Mirosława Szczepkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 08.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×