MIasto portowe - panorama
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 145675 / 03.12.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: nadzoru prac podwodnych i ochrony zabytków w Wydziale Pomiarów Morskich
#administracja publiczna #gospodarka morska

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje dla wnioskodawców (organizatorów prac podwodnych) zezwolenia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni na wykonywanie prac podwodnych na obszarach morskich oraz prowadzi kontrole ważności dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych przez ekipy zgłaszane do wykonywania prac podwodnych
  • przygotowuje, rejestruje, wydaje oraz unieważnia Dzienniki Prac Podwodnych
  • bierze udział w prowadzonych na akwenach morskich kontrolach wykonywania prac podwodnych, kontrolach stanu technicznego sprzętu nurkowego i wyposażenia bazy prac podwodnych
  • przygotowuje pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, pozwolenia na poszukiwanie i przeszukiwanie wraków statków oraz pozwolenia na wydobywanie mienia z morza
  • gromadzi i opracowuje informacje nawigacyjne i hydrograficzne oraz przygotowuje dokumentację niezbędną dla realizacji zadań administracji morskiej, związanych z ochroną podwodnego dziedzictwa kulturowego
  • prowadzi statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków, w szczególności dotyczące wydanych zezwoleń na wykonywanie prac podwodnych, płetwonurkowań sportowo-rekreacyjnych na wrakach statków, zlokalizowanych obiektów zabytkowych, wydobytych wraków i obiektów podwodnych
  • doraźnie bierze udział w pomiarach hydrograficznych (batymetrycznych i sonarowych) na obszarach morskich związanych z wykonywaniem prac podwodnych, badaniem obiektów podwodnych oraz płetwonurkowaniem na wrakach statków
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe (kierunek: hydrografia, oceanografia, nawigacja, geografia, geodezja i kartografia)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze: gospodarka morska
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywania prac podwodnych, ochrony zabytków, przeszukiwania i poszukiwania wraków na obszarach morskich
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze: wykonywanie prac podwodnych na obszarach morskich, prowadzenie morskich pomiarów hydrograficznych
  • Świadectwa przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa: indywidualne techniki ratunkowe, ochrona przeciwpożarowa, elementarne zasady udzielania pierwszej pomocy medycznej, bezpieczeństwo własne i odpowiedzialność wspólna
  • Dyplom nurka III klasy
  • Uprawnienia płetwonurka sportowo-rekreacyjnego
  • Dyplom hydrografa morskiego kategorii B
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów i zasad dotyczących prowadzenia pomiarów hydrograficznych na obszarach morskich
  • Umiejętność obsługi programów QPS QINSY, Corel DRAW
  • Doświadczenie w zakresie przygotowywania decyzji administracyjnych, weryfikowania treści składanych wniosków i załączników dokumentów
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Refundacja nauki języka i studiów podyplomowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • praca w terenie,
  • krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • przeprowadzanie kontroli/inspekcji

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:

  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie,
  • zmienne warunki atmosferyczne

Narzędzia i materiały pracy:

  • komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:

  • brak windy,
  • brak podjazdu,
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • brak drzwi odpowiedniej szerokości,
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu), • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru, • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, • wynagrodzenie: zasadnicze brutto od 5 643,48 zł do 5 969,41 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne, • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu, • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 58 355 37 30 lub 59 858 47 30

 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  •  analiza dokumentów
  •  rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie świadectw przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa: indywidualne techniki ratunkowe, ochrona przeciwpożarowa, elementarne zasady udzielania pierwszej pomocy medycznej, bezpieczeństwo własne i odpowiedzialność wspólna
  • Kopia dyplomu nurka III klasy
  • Kopia uprawnień płetwonurka sportowo-rekreacyjnego
  • Kopia dyplomu hydrografa morskiego kategorii B
calendar icon

Aplikuj

do 16 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145675"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 355 37 30
59 858 47 30
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego

    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni,ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    Inspektor ochrony danych

    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danychosobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor OchronyDanych"

    Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:

    - ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;

    - ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;

    - wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.

    Podstawy przetwarzania danych:

    - Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa zdnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6ust. 1 lit. b RODO.

    - Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;

    - Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej orazwyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności –jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jestrekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Odbiorcy danych osobowych

    Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, wszczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publicznąi mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechniedostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadkukandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenieusług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    Okres przechowywania danych

    Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru anastępnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Mają Państwo prawo do:

    - dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    - ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    - usunięcia danych osobowych;

    - wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu OchronyDanych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Informacja o wymogu podania danych

    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć wpostępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Anna Chomienko

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 03.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×