Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 113114 / 30.12.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: inspekcji państwa bandery (FSC) w Inspektoracie Państwa Bandery (FSC)
#administracja publiczna #gospodarka morska

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje decyzje administracyjne w sprawie rejestracji statku - wpisu do rejestru statków morskich na podstawie pisemnego zgłoszenia właściciela statku lub urzędu jeśli właściciel nie dokona zgłoszenia albo odmowy zarejestrowania statku w celu wydania dokumentu rejestracyjnego statku niepodlegającego obowiązkowi wpisu do rejestru okrętowego lub polskiego rejestru statków
  • prowadzi rejestr statków morskich znajdujących się eksploatacji i statków morskich w budowie niepodlegających obowiązkowi wpisu do rejestru okrętowego lub polskiego rejestru jachtów w celu dokonania rejestracji statku - wpisu statku do rejestru, wykreślenia statku z rejestru lub wpisu zmiany danych oraz wydania odpisu, dokonania wymiany i zmiany w dokumencie rejestracyjnym statku
  • przygotowuje decyzje admistracyjne o zatwierdzeniu, zmianie bądź wykreśleniu przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni nazwy statku morskiego o polskiej przynależności w celu realizacji wniosku w sprawie dotyczącej nazwy statku nadanej przez właściciela statku
  • ewidencjonuje zatwierdzone nazwy statków w indeksie nazw statków prowadzonym przez Dyrektora Urzędu Moskiego w Gdyni oraz zamieszcza na stronie internetowej Urzędu w celu realizacji obowiązku podlegania ewidencji zatwierdzonych przez dyrektorów wszystkich urzędów morskich nazw statków w indeksie nazw statków morkich
  • poświadcza dzienniki oraz inne dokumenty zawierające dane dotyczące statku, prowadzone na statkach o polskiej przynależności poprzez zarejestrowanie i opatrzenie numerem, pieczęcią Urzędu Morskiego w Gdyni oraz podpisanie w celu realizacji wniosku o poświadczenie dziennika
  • wystawia faktury i inne dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej w zakresie realizacji zadań inspektoratu w celu pobrania należnych opłat
  • aktualizuje dane dotczące statków będących we właściwości Dyrektora Urzędu Morskiego w bazie staków o polskiej przynależności (e-inspekcje), w tym wprowadzanie skanów dokumentów statkowych
  • prowadzi postępowania admistracyjne w celu wydania certyfikatu rozpoczęcia budowy statku, certyfikatu zakończenia budowy statku i certyfikatu przebudowy statku, zgodnie z ustawą o aktywizacji przemysłu okrętowego i przemysłów komplementarnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe krótkie przeszkolenie stanowiskowe do 6 miesięcy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów prawa morskiego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących rachunkowości w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja, ekonomia, rachunkowość, bezpieczeństwo morskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • komunitywna znajomość języka angielskiego (B1 wg ESOKJ)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)

- zagrożenie korupcją

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:

- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dzienn

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
  • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  •  proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 3610,79 do 3724,58 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 58 355 31 78
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje morskie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113114"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 355 33 10, 58 355 31 78
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych

    Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania
    Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:

    • ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;
    • ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;
    • wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.

    Podstawy przetwarzania danych:

    • Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    • Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
    • Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności – jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.

    Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    Okres przechowywania danych
    Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru a następnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

    Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:

    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • usunięcia danych osobowych;
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Emilia Macholl

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 30.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×