MIasto portowe - panorama
Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdyni
81-127 Gdynia Kwiatkowskiego 68
print as PDF
Ogłoszenie nr 121783 / 01.06.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: Granicznej kontroli weterynaryjnej Zespół ds. weterynaryjnej kontroli granicznej
#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #transport morski #weterynaria

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Graniczna kontrola weterynaryjna w imporcie i tranzycie zwierząt oraz produktów pochodzenia zwierzęcego (jadalnych i niejadalnych) i pasz zgodnie z obowiązującym prawem krajowym i UE, celem niedopuszczenia na teren UE produktów zabronionych i szkodliwych oraz sprawdzenie , czy produkty spełniają wymagania prawodawstwa wspólnotowego i mogą być użyte zgodnie z przeznaczeniem określonym w dokumentach.
  • Wpisywanie danych o przesyłkach do systemu TRACES – ogólnoeuropejskiego systemu informowania i rejestracji łączącego wszystkie odpowiedzialne władze zajmujące się zdrowiem zwierząt i zdrowiem publicznym w celu zapobiegania wybuchom epidemii poprzez śledzenie całości obrotu zwierzętami z lub do danego miejsca i poinformowania stosownych władz w miejscu przeznaczenia o przybyciu przesyłki.
  • Obsługa systemu informatycznego GLWeWeb w celu rejestracji, monitorowania oraz wymiany informacji o kontrolowanych przesyłkach oraz systemu Porty 24.
  • Obsługa systemu Rasff w celu kontroli informacji przychodzących o przesyłkach niebezpiecznych i na ich podstawie decydowanie o dodatkowych kontrolach przesyłek. Wysyłanie informacji w systemie Rasff o przesyłkach zatrzymanych na granicy.Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach indywidualnych, w tym wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie który obejmuje upoważnieniu udzielonym przez Granicznego Lekarza Weterynarii w Gdyni w obszarze jego właściwości rzeczowej i miejscowej.
  • Ustalanie częstotliwości badań laboratoryjnych z podejrzenia i monitoringu, przygotowywanie protokołów do badań laboratoryjnych i monitorowanie wyników w celu określenia ewentualnych nieprawidłowości.
  • Monitorowanie zmian w przepisach krajowych i wspólnotowych które dotyczą weterynaryjnej kontroli granicznej
  • Wykonywanie pozostałych zadań wyznaczonych przez Granicznego Lekarza Weterynarii, w tym sporządzanie sprawozdań oraz archiwizacja dokumentów dotyczących kontrolowanych przesyłek.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym.
  • Znajomość podstaw prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego.
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość Ustawy o inspekcji weterynaryjnej oraz przepisów dotyczacych weterynaryjnej kontroli granicznej.
  • Praktyczna umiejetność prowadzenia samochodu osobowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie : Traces, TracesNT, Rasff, GLKWeWeb, Porty 24
  • Umiejetność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejetność szybkiego podejmowania decyzji
  • Komunikatywność i umiejętnośc współpracy
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Warunki pracy

Praca w systemie podstawowym, jednozmianowa, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w wymiarze nie dłuższym niż 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin na tydzień w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym. Występują wyjazdy na delegacje służbowe. Miejsce i otoczenie stanowiska pracy: Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych wyposażone w zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe oraz narzędzia niezbędne do weterynaryjnej kontroli granicznej. Nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy. Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca w obniżonej temperaturze otoczenia (chłodnie), pobieranie próbek do badań laboratoryjnych produktów, praca na wysokości (kontrola pasz na statkach). Obowiązki służbowe obejmują obsługę klientów zewnętrznych, występuje stres oraz zagrożenie korupcją. Budynek jednopiętrowy z niskim parterem bez wind i podjazdów (brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych), pomieszczenia sanitarne nie przystosowane dla osób poruszających się na wózkach.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub e-mailem o jego terminie. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.Informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Granicznego Inspektoratu Weterynarii w Gdyni. Dodatkowe informacje: tel. (58) 621-38-60.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Analiza aplikacji . Rozmowa kwalifikacyjna. Test pisemny znajomości zagadnień.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 23 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121783"
na adres:
Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdyni
ul. Kwiatkowskiego 68
81-127 Gdynia

z dopiskiem "oferta pracy" i numerem ogłoszenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 621 38 60
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Graniczny Lekarz Weterynarii w Gdyni, ul. Kwiatkowskiego 60, 81-127 Gdynia gdynia.griw@wetgiw.gov.pl tel. 58 621 38 60
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Kwiatkowskiego 68, 81-127 Gdynia , iod@gdynia.wetgiw.gov.pl, tel. 58 621 38 60 fax. 58 621 38 43
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Graniczny Inspektor Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdyni

Udostępnił: Izabela Petryniak

Komórka organizacyjna: Specjalista ds. kadr

Wprowadzono: 01.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×