MIasto portowe - panorama
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 129859 / 10.11.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: finansowania inwestycji pn. "Budowa falochronu osłonowego w Porcie Gdańsk (FSRU)" w Wydziale ds. Finansowania Infrastruktury i Funduszy Europejskich
#administracja publiczna #gospodarka morska
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • aktualizuje program wieloletni, monitoruje wydatkowanie środków finansowych, występuje o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację inwestycji
  • przygotowuje wymagane informacje z wykonania wydatków budżetu państwa przeznaczonych na finansowanie inwestycji w danym roku budżetowym, comiesięcznie przygotowuje zaangażowania i wykonania inwestycji na dany rok budżetowy
  • koordynuje kontrole przeprowadzane przez podmioty zewnętrzne np. NIK, utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
  • bierze udział w opracowaniu dokumentów proceduralnych wynikających z obowiązujących przepisów
  • bierze udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanej inwestycji w celu monitorowania postępu prac i współudziału w rozwiązywaniu ewentualnych problemów związanych z realizacją inwestycji
  • bierze udział w prowadzeniu monitoringu wykonania zaleceń wynikających z kontroli lub innych dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe (kierunek: ekonomia, administracja, prawo, zarządzanie)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata i 6 miesięcy w obszarze (praca w administracji oraz realizacja i rozliczanie inwestycji finansowanych z budżetu państwa, w szczególności w ramach programów wieloletnich) lub co najmniej 1,5 roku w zarządzaniu projektami
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących realizacji inwestycji finansowanych z budżetu państwa w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość zasad rozliczania i monitorowania inwestycji w administracji publicznej
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność zarządzania strategicznego
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność analizy i prezentacji danych finansowych z wykorzystaniem programów MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat
  • Studia podyplomowe w zakresie procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych lub w obszarze procesu inwestycyjnego
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Szkolenia w obszarze realizacji i rozliczania projektów finansowanych z budżetu państwa
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Refundacja nauki języka i studiów podyplomowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129859"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 355 35 82
59 858 47 30
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Anna Chomienko

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 10.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×