inspektor ochrony zabytków
Do spraw: dokumentacji i ewidencji zabytków Wydział ds. Zabytków Ruchomych , Dokumentacji, Rejestru i Ewidencji Zabytkówz niepełnosprawnościami
ul. Dyrekcyjna 2-4
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- • CV i list motywacyjny • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( tylko w przypadku złożenia życiorysu wraz ze zdjęciem • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie we wskazanym obszarze
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy lub innych dokumenetów potwierdzających dodatkowe wykształcenie we wskazanym obszarze, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Aplikuj
do 24 sierpnia 2021
Punkt przyjęć korespondencji w sekretariacie na IV piętrze.
ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-852 Gdańsk
Na kopercie należy umieścić dopisek: nabór na stanowisko inspektora ds. dokumentacji i ewidencji zabytków
- Dokumenty należy złożyć do: 24.08.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu