Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
80-852 Gdańsk Dyrekcyjna 2-4
print as PDF
Ogłoszenie nr 131052 / 04.12.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi organizacyjno- kancelaryjnej Wydział do spraw finansowych i administracyjno-kadrowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi ewidencję korespondencji wpływającej i wychodzącej z WUOZ oraz rozdziela przychodzącą korespondencję w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w WUOZ
  • obsługuje urządzenia biurowe w sekretariacie w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy
  • przyjmuje wnioski dotyczące zamówienia pieczęci, tablic informacyjnych i przygotowuje zlecenia w celu realizacji zamówienia
  • prowadzi rejestr upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń, skarg i wniosków w celu zapewnienia bieżącej wiedzy na temat funkcjonowania WUOZ
  • przekazuje polecenia, komunikaty, ustalenia organizacyjne pracownikom w celu wsparcia bieżącej pracy PWKZ oraz zapewnienia sprawnego przepływu informacji w WUOZ
  • przygotowuje dokumenty z zakresu spraw kadrowych ( listy obecności, ewidencja wyjść, delegacje służbowe) w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów w WUOZ
  • kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu PWKZ w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów w WUOZ
  • zbiera zapotrzebowania od pracowników na materiały biurowe i dokonuje ich zakupu w celu zapewnienia pracownikom zaplecza technicznego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • komunikatywność
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
  • asertywność
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne
  • podstawowa znajomość KPA
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca biurowa, czynności kontrolne przeprowadzane poza siedzibą Urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

· na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

· praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

· większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

· podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,

pokój biurowy mieści się na parterze budynku pięciopiętrowego, winda dojeżdża do IV piętra

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
· test wiedzy (opcjonalnie, w przypadku gdy weryfikację formalną przejdzie więcej niż 15 kandydatów)
rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131052"
na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
ul. Dyrekcyjna 2/4
80-852 Gdańsk
Punkt przyjęć korespondencji w kancelarii na parterze pok 129
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.:
(58) 301-62-67 wew. 63
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    · Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji

    jest Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków, ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-852 Gdańsk

    · Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt do Inspektora ochrony danych w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków

    w Gdańsku: iod@zabytki.mail.pl

    Cel przetwarzania danych:

    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych: Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom

    danych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. W trakcie

    przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez WUOZ w Gdańsku żadne decyzje dotyczące przyjęcia

    kandydata do pracy nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą budowane żadne profile kandydatów.

    · Okres przechowywania danych:

    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których

    dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje

    konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    · Uprawnienia:

    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4. prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany

    powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193

    Warszawa).

    · Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o

    narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    · Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,

    nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie

    cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie

    danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym

    czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie

    wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    · Inne informacje:

    podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

Udostępnił: Izabella Pieńkowska

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 04.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×