Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
80-852 Gdańsk ul. Dyrekcyjna 2/4 2-4
print as PDF
Ogłoszenie nr 143775 / 11.10.2024
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Wydział ds. Finansowych i Administracyjno-Kadrowych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • obsługa finansowo-księgowa Urzędu. Gospodarowanie finansami Urzędu w ramach posiadanych środków finansowych zgodnie z planem finansowym.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi
  • prowadzenie rachunkowości Urzędu w oparciu o zasady (politykę) rachunkowości
  • przygotowywanie planu finansowego Urzędu wg zestawienia dochodów i wydatków w układzie zadaniowym oraz opracowywanie projektów rocznych planów finansowych i ich zmian w zakresie dochodów i wydatków, prowadzenie bieżącej kontroli jego wykorzystania
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących w/w operacji
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych oraz innych sprawozdań z zakresu działania jednostki budżetowej, oraz okresowych analiz z realizowanych zadań
  • przygotowywanie propozycji i opracowywanie projektów zmian do budżetu Wojewody w zakresie zadań realizowanych przez Urząd
  • administrowanie i obsługa programów finansowo-księgowych, systemów informatycznych np. Systemu Bankowości Elektronicznej NBP, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, aplikacji PŁATNIK
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne lub wpis do rejestru biegłych rewidentów, lub posiadanie certyfikatu księgowego lub świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata 3 lata doświadczenia w księgowości w przypadku wykształcenia wyższego lub 6 lat doświadczenia w księgowości w przypadku wykształcenia średniego
  • biegła znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
  • praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa)
  • znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych oraz prawa zamówień publicznych
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • umiejętność współpracy i skutecznej komunikacji
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata • w księgowości w podmiotach sektora finansów publicznych
  • • komunikatywność,
  • • odpowiedzialność
  • • terminowość i rzetelność
  • • zdolność analitycznego myślenia
  • • umiejętność obsługi komputera
  • • umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia, • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka, • pokój biurowy mieści się na V piętrze budynku pięciopiętrowym, winda dojeżdża do IV piętra, • brak podjazdów, przejścia niedostosowane dla osób niepełnosprawnych, • toalety dostosowane do osób niepełnoprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna ofert

test z wiedzy w przyadku złożenia ofert przez więcej niż 15 kandydatów

rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie kandydata o o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wizerunku (tylko w przypadku złożenia życiorysu wraz ze zdjęciem)
  • • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143775"
na adres:
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
ul. Dyrekcyjna 2-4 , 80-852 Gdańsk
Na kopercie należy umieścić dopisek: nabór na stanowisko głównego księgowego.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 3484058
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Strona domowa
    nowe ogłoszenie
    Edytowanie nowego ogłoszenia o naborze

     
     
     
     
     
     
     
     

    INSTYTUCJA
    Ogłaszasz jako: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
     
    Tutaj możesz wpisać misję (motto) Twojego Urzędu, zaczerpniętą np. ze strony głównej. Pomoże to uatrakcyjnić Twoją ofertę.  
    Adres Urzędu
    ulica - zacznij od skrótu: „Ul.”, „Al.”, „Pl.” itp.  
    kod pocztowy  
    numer budynku  
    miejscowość
     

    ZDJĘCIE W NAGŁÓWKU
    Tutaj możesz wybrać zdjęcie, które pojawi się w nagłówku ogłoszenia. Jeśli nie wybierzesz żadnego zdjęcia, to w ogłoszeniu pojawi się zdjęcie biura.


     


     
     
    Biuro - zdjęcie 2
    MIEJSCE PRACY
    Miejsce pracy:
     


    Miejsce wykonywania pracy - pełen adres
    (Należy wypełnić w przypadku, gdy adres wykonywania pracy jest inny niż adres urzędu).  
    Liczba znaków do wykorzystania: 50

     


    STANOWISKO
    Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków

    Dołącz do nas jako:
     
    Do spraw:  
    Liczba znaków do wykorzystania: 272


    Komórka organizacyjna:
    (np. w Wydziale Europejskiego Funduszu Społecznego, Departament Informatyki):  
    Liczba znaków do wykorzystania: 246

    Wymiar etatu
    Wymiar etatu nie powinien być większy niż 1 np. 1, 0.5, 1/2  

    Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru:
     

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
    Rodzaj kwoty lub brak informacji w ogłoszeniu
     
    Jak chcesz określić kwotę wynagrodzenia
     
    Wpisz kwotę:  


    Rodzaj umowy
    na czas określony (np. projektu)
    na czas zastępstwa
    brak informacji w ogłoszeniu

     
    o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej 

    Branże
    Tu możesz określić branże, które najbardziej odpowiadają charakterowi zadań wykonywanych na stanowisku. Wybrane przez Ciebie branże mogą być kluczem wyszukiwania ogłoszenia, dlatego wybierz, w miarę możliwości, kilka z nich, aby zwiększyć szanse znalezienia ogłoszenia.

    Możesz wybrać maksymalnie 9 pozycji.
    Jeśli chcesz wybrać więcej pozycji na raz - przytrzymaj klawisz Ctrl na klawiaturze.

     
     

    Benefity

    Czas i organizacja pracy
    Ruchomy czas pracyMożliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.30 i skończenie jej po 8h.

    Indywidualny rozkład czasu pracyMożliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.

    TelepracaŚwiadczenie pracy w domu w stale określonych ramach czasowych, np. od poniedziałku do czwartku. Zapewnienie elektronicznych środków łączności z pracodawcą oraz zasad bhp w warunkach domowych.

    Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)Możliwość zostania np. w domu i wykonywania tam obowiązków służbowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonymi. Nie ma to charakteru stałego i nie jest to telepraca.

    Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawyPo uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.

    Stołówka pracownicza 
     

    Dojazd do pracy
    Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu 

    Miejsce parkingowe na terenie urzędu 
     

    Opieka nad dzieckiem/osobą zależną
    Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem 

    Pokój dla rodzica z dzieckiemPokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka).

    Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależnąMożliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy połączone z późniejszym odpracowaniem.

    Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennegoDopłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do opieki nad dzieckiem (np. 50 zł/m-c).
     

    Wypoczynek
    Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych 

    Dofinansowanie do wypoczynku pracowników 

    Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników 

    Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych 
     

    Sport, rekreacja i czas wolny
    Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych 

    Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracyNp. siłownia, stół do ping-ponga, zajęcia jogi.

    Miejsce do odświeżenia sięNp. prysznic, przebieralnia (też dla osób dojeżdżających do pracy na rowerze).

    Dopłata do biletów na imprezy kulturalneNp. kino, teatr.
     

    Dodaj własny benefit
    (Zaznacz wpisane wiersze i sformatuj je jako listę - drugi przycisk od prawej w edytorze) 
     
     
     
     
     

     
     
     
    DOSTĘPNOŚĆ
    W związku z inicjatywą Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania dotyczącą zamieszczania w ogłoszeniach o naborach klauzuli równych szans, zachęcamy do zamieszczania w poniższej rubryce następującej informacji:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

    Osoba ze szczególnymi potrzebami to osoba, która, aby uczestniczyć w różnych sferach życia na równi z innymi, musi przezwyciężyć bariery – podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki

    Predefiniowane dostępności
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
    Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
    Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
    Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
    Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
     
    Dodaj własny tekst o dostępności
    (Zaznacz wpisane wiersze i sformatuj je jako listę - drugi przycisk od prawej w edytorze) 
     
     
     
     
     

     
     
     

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był mniejszy niż 6%
    wyniósł co najmniej 6%

     
    WARUNKI PRACY
    Informacje na temat warunków pracy powinny dostarczać kandydatom pełnej wiedzy na temat charakteru stanowiska i sposobu wykonywania na nim zadań. Powinny odzwierciedlać specyfikę pracy, wynikającą z charakteru (rodzaju) zadań, np.: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), praca w systemie zmianowym, w porze nocnej, występowanie uciążliwych, szkodliwych czy niebezpiecznych warunków pracy, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta, wystąpieniami publicznymi, wymagająca wysiłku fizycznego lub innych rodzajów obciążeń dla organizmu pracownika (np. długotrwała pozycja siedząca).

    Informacje te powinny również dostarczać kandydatom do pracy, a w szczególności osobom z niepełnosprawnościami, wiedzy nt. miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy, np.: dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności, winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych, odpowiednio dostosowane toalety, ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

    Pamiętaj! Zamieszczone treści powinny pozwolić kandydatowi rzetelnie ocenić, czy będzie on mógł lub chciał pracować w takich warunkach i podjąć świadomą decyzję o aplikowaniu na dane stanowisko.


    (Zaznacz wpisane wiersze i sformatuj je jako listę - drugi przycisk od prawej w edytorze) 
     
     
     
     
     

     
     
     

     


    ZAKRES ZADAŃ
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku powinien zaciekawić kandydatów. Jeżeli jest on za długi i zbyt szczegółowy – po prostu zniechęca. Dlatego formułuj zadania w sposób zwięzły (np. pogrupuj pojedyncze czynności w zadania, których powinno być najwyżej kilka) i zrozumiały (najwyżej kilka słów).

    Zrezygnuj z podniosłych słów, takich jak „dokonuje” i rzeczowników odczasownikowych, np. „dokonywanie”.

    Więcej informacji na temat zasad prostego języka (w tym także listę z najczęstszymi błędami) znajdziesz na naszej stronie: https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/prosty-jezyk.


    Przykłady przełożenia opisów zadań z opisu stanowiska pracy na zapisy ogłoszenia:
     
     

     
    Osoba na tym stanowisku:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     
     

     

     

    WYMAGANIA NIEZBĘDNE
    Wykształcenie
     

    Profil wykształcenia:
    (np. ekonomiczne, na kierunku administracja, związane z ochroną środowiska):  
    Liczba znaków do wykorzystania: 1000


    Doświadczanie zawodowe / staż pracy:
     

    Co najmniej:
    lata
     
    miesiące
     

    Obszar:
    (np. w prowadzeniu postępowań administracyjnych, w obszarze zamówień publicznych, na stanowisku o podobnym zakresie zadań)  
    Liczba znaków do wykorzystania: 937


    Pozostałe wymagania niezbędne:


     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     
     

     


    Posiadanie obywatelstwa polskiego
    wymagane potwierdzenie oświadczeniem 

    Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
    wymagane potwierdzenie oświadczeniem 
     

    Korzystanie z pełni praw publicznych
    wymagane potwierdzenie oświadczeniem 
     

    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    wymagane potwierdzenie oświadczeniem 
     


    WYMAGANIA DODATKOWE
    Wykształcenie
     

    Profil wykształcenia:
    (np. ekonomiczne, na kierunku administracja, związane z ochroną środowiska):  
    Liczba znaków do wykorzystania: 937


    Doświadczanie zawodowe / staż pracy:
     
    Co najmniej:
    lata
     
    miesiące
     
    Obszar:
    (np. w prowadzeniu postepowań administracyjnych, w obszarze zamówień publicznych, na stanowisku o podobnym zakresie zadań)  
    Liczba znaków do wykorzystania: 968


    Pozostałe wymagania dodatkowe:


     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     

     

    wymagane potwierdzenie oświadczeniem


     
     

     

     

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
    CV 
    List motywacyjny 
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia 
     
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
     
    Pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych:
    (Jeżeli niektóre z wymagań dodatkowych zostały przez Ciebie określone, jako konieczne do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, w poniższych polach musisz opisać wymagane od kandydatów dokumenty lub oświadczenia, które mają potwierdzać spełnienie tych wymagań. Liczba obowiązkowych pól do wypełnienia wynika z liczby oznaczonych wymagań do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem. Możesz dodawać kolejne pola. Każdy dokument lub oświadczenie należy opisać w osobnym polu.)


     

     
     

     

    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 
    Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie 
     
    W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej 
     
    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych 
     
    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 
     

     

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
    Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów 
     
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia 
     
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
     
    Pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych:
    (Jeżeli niektóre z wymagań dodatkowych zostały przez Ciebie określone, jako konieczne do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, w poniższych polach musisz opisać wymagane od kandydatów dokumenty lub oświadczenia, które mają potwierdzać spełnienie tych wymagań. Liczba obowiązkowych pól do wypełnienia wynika z liczby oznaczonych wymagań do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem. Możesz dodawać kolejne pola. Każdy dokument lub oświadczenie należy opisać w osobnym polu.)

     
     

     


    TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    Data publikacji:  

    Dokumenty należy złożyć do:  
    w zamkniętej kopercie 
    z dopiskiem ogłoszenie nr... 
    Decyduje data:
     
    Pamiętaj! Jeśli wskazałeś minimalny ustawowy termin na składanie dokumentów, rekomendujemy, aby decydowała data nadania dokumentów.

     

    MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW  
    Liczba znaków do wykorzystania: 517

    Zapraszamy do kontaktu
    Telefon  
    E-mail  

    Więcej o pracy w urzędzie
    To miejsce przeznaczone jest np. na umieszczenie przekierowania do strony www urzędu, na której są informacje przydatne dla kandydata do pracy, takie jak: wewnętrzna procedura naboru, przystępny opis procesu naboru, materiały audio-video dot. naboru itp.

    Więcej o pracy w urzędzie - link  
    Link musi się rozpoczynać od: https://

     


    Aplikowanie on-line
    Link
    E-mail
    Brak

     


    DODATKOWE INFORMACJE
    Predefiniowane informacje
    Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
    Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
    Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
    Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
    Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
    Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
    Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
    Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
    Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
    Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
    Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
    Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
     

    Formułuj informacje w sposób zwięzły i zrozumiały – stosuj zasady prostego języka.

    Dodaj własne informacje
    (Zaznacz wpisane wiersze i sformatuj je jako listę - drugi przycisk od prawej w edytorze) 
     
     
     
     
     

     
     
     
    Liczba znaków do wykorzystania: 4000

    Planujemy następujące metody/techniki naboru:
    (Zaznacz wpisane wiersze i sformatuj je jako listę - drugi przycisk od prawej w edytorze) 
     
     
     
     
     

     
     
     
     

    Nabór będzie prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie 
     

    Pracę możesz rozpocząć od:  

     

    WZORY OŚWIADCZEŃ OGÓLNE
    Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Wypełnij jako:
     
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego:  
    Kontakt do inspektora ochrony danych:  
    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych:  
    Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    Uprawnienia:

    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:


    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
     

    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje:
    podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

Udostępnił: Bogumiła Wantoch-Rekowska

Komórka organizacyjna: Zastępca Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Wprowadzono: 11.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×