Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
89-600 Chojnice ul. Warszawska 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 153286 / 25.06.2025
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: kadr w Zespole Kadr i Szkolenia
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządza projekty dokumentacji nawiązania, przebiegu oraz rozwiązania stosunku służbowego policjantów i pracowników;
  • prowadzi akta osobowe policjantów i pracowników;
  • opracowuje projekty dokumentacji związanej z przebiegiem służby i pracy, w tym między innymi dotyczącej przyznawania nagród motywacyjnych, udzielania urlopów macierzyńskich, zmian warunków zatrudnienia, zwalniania z zajęć służbowych, kart opisu stanowisk pracy i szczegółowych zakresów obowiązków, zmian danych osobowych podlegających zgłoszeniu do ZUS;
  • prowadzi dokumentację dotyczącą absencji chorobowej oraz urlopów policjantów i pracowników, w tym wprowadza absencję do systemu SWOP.Kadra;
  • sporządza miesięczne zestawienia zwolnień lekarskich przesyłanych do właściwych wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, stanowiących podstawę naliczenia uposażenia/ wynagrodzenia policjantów i pracowników;
  • sporządza roczny plan urlopów ścisłego kierownictwa oraz policjantów i pracowników komendy;
  • sporządza miesięczne harmonogramy służby Komendanta Powiatowego Policji w Chojnicach oraz jego zastępcy;
  • nadzoruje rejestrację godzin nadliczbowych policjantów i pracowników w systemie SWOP przez osoby upoważnione oraz ich rozliczanie;
  • sporządza okresowo wykazy posiadanych godzin nadliczbowych przez policjantów na podstawie danych zawartych w systemie SWOP, w celu monitorowania stanu ich posiadania;
  • prowadzi listy obecności i karty ewidencji czasu pracy/służby pracowników i policjantów w określonym zakresie;
  • weryfikuje listy obecności i karty ewidencji czasu służby i pracy, a także ewidencję wyjść i spóźnień prowadzonych w komórkach organizacyjnych komendy, w zakresie prawidłowego ich wypełniania oraz przekazywania wniosków kierownikowi jednostki organizacyjnej;
  • przyjmuje dokumentację od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji;
  • wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane dotyczące policjantów i pracowników w systemie SWOP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętności w zakresie komunikacji społecznej;
  • Terminowość i umiejętność dobrej organizacji pracy oraz samodyscyplina;
  • Znajomość przepisów: ustawy o Policji , ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej, Zarządzenia nr 678 KGP w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy,
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy komputerze przy oświetelniu naturalnym i sztucznym. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny posiadać datę i własnoręczny podpis, zwłaszcza list motywacyjny i CV.
  • Wszystkie składane kopie dokumentów powinny zawierać adnotację:"potwierdzam za zgodność z oryginałem"- data, własnoręczny podpis kandydata/kandydatki. Kopie dokumentów, które nie będą potwierdzone za zgodność z oryginałem nie będą rozpatrywane.
  • Kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
  • Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
  • Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie, przesłane mailem, niekompletne oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane.
  • Wyłonienie kandydata/kandydatki na stanowisko nastąpi po przeprowadzeniu testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach nie ponosi odpwiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczenia na innych niż niniejszy portalach internetowych.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepoełnosprawne.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne", wydanego przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 2 lipca 2025

na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Chojnicach, ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice, iod.chojnice@gd.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach

Udostępnił: Joanna Pankau

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.06.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×