Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chojnicach
89-600 Chojnice ul. Łużycka 1A,
print as PDF
Ogłoszenie nr 92382 / 05.02.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor weterynaryjny

Do spraw: nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych w rzeźniach zatwierdzonych do eksportu na rynek Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej Zespół ds. bezpieczeństwa żywności
#weterynaria

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Weryfikacja warunków uboju zwierząt rzeźnych, warunków sanitarno – weterynaryjnych w trakcie uboju, rozbioru i konfekcji mięsa w celu potwierdzenia zgodności z prawem UE i USA oraz wdrażanie postepowania egzekucyjnego w przypadku stwierdzenia niezgodności.
  • Weryfikacja zakładowego systemu HACCP, poprzez przegląd zapisów, obserwowanie zakładowego monitoringu, ocenę podejmowanych przez zakład działań korygujących, w celu potwierdzenia zgodności prowadzonych działań z zatwierdzonym planem HACCP oraz wdrażanie postepowania egzekucyjnego w przypadku niezgodności.
  • Koordynacja i kontrola pracy wykonywanej przez wyznaczonych lekarzy weterynarii poprzez sporządzanie harmonogramu pracy, kontrolę poprawności wykonywanego nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych w rzeźniach zatwierdzonych do UE i USA w celu ochrony zdrowia konsumenta.
  • Pobieranie próby do badań weryfikacyjnych w celu realizacji programu badań mikrobiologicznych wymaganego przez prawo UE i USA.
  • Weryfikacja towaru przygotowanego do wysyłki ze specyfikacją wysyłkową, kontrola załadunku, zakładanie plomby na środek transportu w celu wydania certyfikatu eksportowego – świadectwa zdrowia do USA.
  • Współpraca z organami WIW i GIW poprzez przygotowywanie sprawozdań i analiz w celu potwierdzenia aktualnego statusu zakładu zatwierdzonego na rynek USA.
  • Obsługa programów i systemów specjalistycznych: RASFF, TRACES, CBD-IRZ w celu archiwizacji i przesyłania danych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w obszarze inspekcji weterynaryjnej
  • Przeszkolenie z zakresu przepisów Federalnych Inspekcji Mięsa Departamentu Rolnictwa Stanów Zjednoczonych
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego;
  • Znajomość prawa: weterynaryjnego i żywnościowego krajowego, UE, USA i innych państw trzecich;
  • Umiejętność pracy w zespole, kreatywność,
  • Prawo jazdy kat.B,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Exel),
  • Stosowanie prawa w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Co oferujemy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Budenek trzykondygnacyjny, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanych sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, brak windy.

Praca przy komuterze powyżej 4 godzin dziennie, podtawowe wyposażenie stanowiska pracy przy komputerze, urządzenie wielofunkcyjne, skaner, fax itp.

Wyjazdy służbowe- krajowe i zagraniczne, szkolenia narady, konferencje (e-lerning) webinaria.

Stres związany z przeprowadzaniem kontroli, podejmowanie decyzji.

Praca administracyjna dot. czynności kontrolnych w podmiocie nadzorowanym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydaci/kandydatki spełniający wymogi formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych oraz zostaną przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje: tel. 52 397 35 53

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-03-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z przepisów amerykańskich
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie zaświadczeń o ukończeniu specjalizacji w zakresie higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2022

na adres:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 397 35 53
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice tel. 52 397 53 35: piwchoj@gdansk.wiw.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo@chojnice.piw.gov.pl , telefonicznie pod nr 52 397 53 35 lub listownie na adres: Powiatowy Lekarz Weterynarii ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Chojnicach
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chojnicach

Udostępnił: Marzena Łangowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 05.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×