Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie
77-100 Bytów Ul. Gen. Józefa Wybickiego 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 92011 / 01.02.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno-kadrowych w Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowej
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendanta powiatowego
  • Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego
  • Prowadzi sprawy związane z obiegiem dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • Organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • Przygotowuje zbiorcze analizy oraz wnioski z zakresu działania komendy powiatowej
  • Realizouje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego zarówno w wersji papierowej jak i poprzez EZD
  • Ewidencjuje pieczęcie i stemple w komendzie powiatowej
  • Prowadzi ewidencję udostępnionych danych osobowych
  • Realizuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej
  • Prowadzi sprawy dotyczące uprawnień kierowców pojazdów uprzywilejowanych
  • Realizuje zadania kadrowo – mobilizacyjne określonych odrębnymi przepisami
  • Ewidencjuje, wystawia i rozlicza polecenia wyjazdów służbowych
  • Razlicza składki ZUS, zgłasza do ubezpieczenia, wyrejestrowuje z ubezpieczenia, obsługuje program „PŁATNIK
  • Realizuje zadania związane z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy/ w sekcji
  • Systematycznie podnoszi kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez komendę, jednostki nadrzędne oraz w procesie samokształcenia
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu: administracja, bezpieczeństwo publiczne, bhp, kadry i płace
  • Staż pracy co najmniej roczny udokumentowany staż w pracy biurowej związanej z ochroną przeciwpożarową w jednostkach administracji rządowej lub samorządowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna, EZD);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, faks, telefon)
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej, dobra znajomość przepisów w zakresie spraw płacowych oraz przepisów wykonawczych
  • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 11 lutego 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Gen. Józefa Wybickiego 9
77-100 Bytów
Sekcja ds. Organizacyjno –Kadrowych (pok. 34, II piętro)

Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem
"Rekrutacja – specjalista ds. organizacyjno kadrowych"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 741 80 09
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie

Udostępnił: Marta Durawa

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 01.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×