Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
18-300 Zambrów ul. Aleja Wojska Polskiego 4a
print as PDF
Ogłoszenie nr 136201 / 22.04.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Łączności i Informatyki Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Utrzymanie węzłów teleinformatycznych oraz systemów zasilania urządzeń telekomunikacyjnych;
  • Wykonywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji systemów teleinformatycznych;
  • Utrzymanie, naprawa, konserwacja i rozbudowa sprzętu łączności i informatyki eksploatowanego w KPP i komórkach podległych;
  • Administrowanie zasobami informatycznymi funkcjonującymi w KPP;
  • Nadzór nad bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych eksploatowanych w KPP;
  • Nadzór nad wykonawstwem robót instalacyjno – montażowych w zakresie łączności i informatyki, oraz systemu wizyjnego miasta Zambrów;
  • Utrzymanie dróg przesyłowych do jednostek podlegających KPP;
  • Realizacja zadań w zakresie gospodarki materiałowo – finansowej dotyczącej systemów i urządzeń teleinformatycznych eksploatowanych w KPP;
  • Nadzór nad funkcjonowaniem systemów łączności KPP (teleinformatycznej, faksowej, elektronicznej);
  • Diagnostyka uszkodzeń i dokonywanie napraw w miarę możliwości sprzętu łączności i informatyki;
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczeń finansowych z zakresu łączności i informatyki;
  • Nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu informatycznego i łączności, w tym legalności zainstalowanego oprogramowania;
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z dyżurnym wojewódzkim węzła łączności;
  • Przygotowywanie i aktualizacja aktów prawnych w KPP w zakresie łączności i informatyki;
  • Przygotowanie środków łączności oraz funkcjonowania policyjnych systemów teleinformatycznych na potrzeby mobilizacyjnego rozwinięcia KPP;
  • Realizacja zadań mobilizacyjno - obronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Instalowanie nowego oprogramowania wdrażanego przez KGP i KWP, aktualizowanie oprogramowania systemowego, biurowego, pocztowego i narzędziowego na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z zaleceniami;
  • Konfiguracja urządzeń pracujących w siec informatycznej – komputery, drukarki, urządzenia sieciowe;
  • Zabezpieczanie nagrań z rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych na stanowisku kierowania na polecenie przełożonego;
  • Administrator techniczny systemów KCIK, FREJZAP;
  • Administrator techniczny systemów teleinformatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w KPP;
  • Realizacja zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa – bieżące utrzymanie i rozwój własny istotnych systemów informacyjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 5 miesięcy Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows oraz programów biurowych MS Office, Open Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w łączności i informatyki
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Możliwość ubiegania się o dodatek teleinformatyczny zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 2 grudnia 2021 r. o szczególnych zasadach wynagradzania osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa, w wysokości od 2.000 zł do 30.000 zł miesięcznie zgodnie z tabelą szczegółowych zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz doświadczenia zawodowego lub posiadania specjalistycznej wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa, a także przedziały kwotowe wysokości świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa, załącznikiem do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2022 r. w sprawie wysokości świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

-praca związana z wdrażaniem, zarządzaniem i rozwojem systemów informatycznych oraz spraw związanych z bieżącymi naprawami i wdrażaniem sprzętu komputerowego i łączności;

-praca wymagająca wysiłku fizycznego;

- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w budynku, wiąże się z częstym przemieszczaniem się do innych pomieszczeń budynku KPP usytuowanych na I i II piętrze oraz pomieszczeń podległych posterunków Policji;

- narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, stanowisko komputerowe z drukarką, elektroniczne nośniki informacji;

- w budynku brak jest windy

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-06-03
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136201"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
ul. Aleja Wojska Polskiego 4a
18-300 Zambrów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7185218
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Zambrowie ul. Aleja Wojska Polskiego 4a, 18-300 Zambrów tel. 47 7183211, kpp@zambrow.bk.policja.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@zambrow.bk.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko na podstawie ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych( nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie

Udostępnił: Ewa Selerowska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×