Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
18-200 Wysokie Mazowieckie Przechodnia 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 122475 / 15.06.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: higieny środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w zespole do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji -
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kontrolę nad jakością zdrowotną środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w miejsca ich pozyskiwania, wytwarzania, przetwarzania i składowania a także w sprzedaży bezpośredniej w rolniczym handlu detalicznym oraz działalności marginalnej lokalnej i ograniczonej.
  • Pobiera próbki do badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych produktów leczniczych u zwierząt żywych, w tkankach lub narządach zwierząt po uboju, środkach spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
  • Weryfikuje Zakładowe procedury GHP, GMP, HACCP oraz przygotowuje opinie planów technologicznych.
  • Prowadzi dokumentację i sporządza sprawozdawczość z wykonywanych zadań, w tym przygotowuje projekty decyzji administarcyjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne
  • Doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza weterynarii
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
  • Znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych , postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej i inspekcji weterynaryjnej.
  • Umiejętność stosowania i egzekwowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność prowadzenia pojazdów
  • prawo jazdy kategoria B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe przeszkolenie-specjalizacja z dziedziny "Higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego"
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek Inspektoratu liczy dwie kontygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe.

Warunki pracy: wykonywana w biurze i w terenie- kontrola podmiotów, narażenie na zmienne czynniki atmosferyczne, kontakt z alergenami odzwierzęcymi, zagrożenia w ruchu drogowym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie z Izby Lekarsko- Weterynaryjnej o posiadaniu prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • -
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji z dziedziny "Higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego"
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 122475"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Przechodnia 4
18-200 Wysokie Mazowieckie
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
862752354
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: 1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem z siedzibą: przy ulicy Przechodnia 4 ,18-200 tel. 86 2752354
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem możliwy drogą elektroniczną na adres email: wysokiemaz.piw@wetgiw.gov.pl lub drogą pisemną na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem z siedzibą: przy ulicy Przechodnia 4 ,18-200 Wysokie Mazowieckie
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: 3) zebrane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji naboru na stanowisko pracy w Służbie Cywilnej na podstawie art . 6 ust.1 lit. a, b, c oraz art.9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. 4) odbiorcą danych osobowych mogą być: a) podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, b) odbiorcy danych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej, c) część danych osobowych w informacji o wynikach naboru będzie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, na tablicy informacyjnej w siedzibie PIW oraz Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, d) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii na podstawie zawartej z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 5) dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru 6) kandydatom do pracy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem 7) kandydatom do pracy przysługuje prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Podanie danych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy jest dobrowolne.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Monika Sokołowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 15.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×