Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem
18-200 Wysokie Mazowieckie Mickiewicza 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 84130 / 09.09.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor nadzoru budowlanego

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • kontrolowanie zgodności wykonywania robót budowlanych z przepisami, projektem budowlanym i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • • kontrolowanie wywiązywania się przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych z obowiązków, jakie nakłada na nich ustawa Prawo budowlane i akty wykonawcze do ustawy, związanych z właściwym utrzymywaniem i użytkowaniem obiektów budowlanych,
  • • prowadzenie kontroli obowiązkowych oraz pozostałych kontroli poprzedzających udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu,
  • • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
  • • prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności powstania katastrofy budowlanej,
  • • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz pism z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
  • • nakładanie grzywny w postaci mandatu karnego w celu ukarania osób, które dopuściły się wykroczenia przeciwko przepisom prawa budowlanego,
  • • sporządzanie sprawozdań dot. działalności Inspektoratu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie • wykształcenie: średnie budowlane, • uprawnienia budowlane, • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), • umiejętność pracy w zespole, • odporność na stres, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych • komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami, • wysoka kultura osobista, • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, umiejętność organizacji pracy, • prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe budowlane
  • Doświadczenie zawodowe • doświadczenie w organach administracji architektoniczno – budowlanej lub nadzoru budowlanego
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca w urzędzie oraz poza jego siedzibą podczas wyjazdów służbowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Praca przy komputerze oraz przy urządzeniach elektronicznych. Siedziba urzędu mieści się na parterze. Toalety są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Prowadzenie samochodu służbowego.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wszystkie oświadczenia oraz CV i list motywacyjny winny być opatrzone datą
i własnoręcznym czytelnym podpisem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem w godzinach pracy tut. Inspektoratu, 18-200 Wysokie Mazowieckie
ul. Mickiewicza 1 lub pocztą elektroniczną na adres: pinb@wysokomazowiecki.pl
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Mickiewicza 1. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu na dziennik podawczy Inspektoratu). Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu rekrutacji nie zostaną powiadomieni. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej aktualnymi danymi adresowymi składającego wraz z nr telefonu do kontaktu z dopiskiem „Oferta pracy – inspektor nadzoru budowlanego”. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych www.bip.kprm.gov.pl, www.pinbwysokomazowiecki.bip.gov.pl oraz w siedzibie urzędu.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 września 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 84130"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
w Wysokiem Mazowieckiem
18-200 Wysokie Mazowieckie
ul. Mickiewicza 1

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
86 306 71 04
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.09.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Mickiewicza 1
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: pinb@wysokomazowiecki.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: -
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Anna Maleszko

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 09.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×