Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Przechodnia 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 99184 / 20.05.2022
Dołącz do nas jako:

informatyk

Do spraw: ds. administracyjnych Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zarządzanie siecią komputerową, w tym sprawdzanie i konfigurowanie urządzeń i elementów sieci
  • administrowanie systemami informatycznymi i siecią komputerową Inspektoratu oraz ochrona systemów informatycznych
  • zapewnienie bezpieczeństwa danych, w tym wykonywanie i ewidencjonowanie kopii bezpieczeństwa
  • obsługa techniczna serwera i stanowisk komputerowych, podłączanie i konfiguracja drukarek, skanerów i innych urządzeń
  • nadawanie pracownikom uprawnień do systemów informatycznych używanych przez Inspektorat
  • obsługa strony internetowej Inspektoratu oraz zapewnianie jej bieżącej aktualizacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • Doświadczenie zawodowe
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą rownych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płec, wiek, niepwełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynalezność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepelnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy
  • Budynek Inspektoratu liczy dwie kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy.
  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe,przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.Nie występują szkodliwe, uciążliwe lub niebezpieczne warunki pracy.
  • Warunki pracy: praca wykonywana w biurze i w terenie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99184"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Przechodnia 4
18-200 Wysokie Mazowieckie
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
086 275 23 54
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o przetwarzaniu danych

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

    1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem, z siedzibą w: ul. Przechodnia 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie; tel. 86 275 23 54

    2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem możliwy jest drogą elektroniczną na adres e-mail: wysokiemaz.piw@wetgiw.gov.pl lub pisemnie na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Przechodnia 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie

    3) zebrane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust. 2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą danych osobowych mogą być:

    a) podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

    b) odbiorcy danych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    c) część danych osobowych w informacji o wynikach naboru będzie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, na tablicy informacyjnej w siedzibie PIW oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej

    d) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii na podstawie zawartej z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

    5) dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru

    6) kandydatom do pracy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    7) kandydatom do pracy przysługuje prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zgodnie z art. 221 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Podanie danych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 221 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy jest dobrowolne.
    Wzory oświadczeń

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Maria Kaczyńska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 20.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×