Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
16-400 Suwałki ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
print as PDF
Ogłoszenie nr 156899 / 07.10.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: prowadzenia gospodarki środkami materialno - technicznymi i zagadnień szkód w mieniu resortu Zespół Administracyjno - Gospodarczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Miejska Policji w Suwałkach quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie postępowań szkodowych na okoliczność szkód powstałych w mieniu znajdującym się w dyspozycji Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach, sporządzanie protokołów szkód, ich ewidencjonowanie (z wyjątkiem szkód transportowych)
  • Analizowanie i rozliczanie zwrotu kosztów dojazdu policjantów do miejsca pełnienia służby, w tym: sporządzanie list należności z tytułu zwrotu dla policjantów kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby w celu przekazania do Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
  • Planowanie zaopatrzenia Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach i jednostek podległych w niezbędne środki materiałowo techniczne: materiały i sprzęt techniki policyjnej, sprzęt, wyposażenie i materiały kwaterunkowe, sprzęt gospodarczy, sprzęt p.poż., sprzęt kulturalno – oświatowy i szkoleniowo-sportowy, f) maszyny i sprzęt biurowy, g) sprzęt żywnościowy, h) materiałów działu mundurowego
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu, materiałów i wyposażenie techniki specjalnej, kwaterunkowego, gospodarczego, p.poż., maszyn i urządzeń biurowych, kulturalno-oświatowego i szkoleniowo-sportowego, żywnościowego. Sporządzanie dokumentów przychodowo-rozchodowych oraz księgowanie dla poszczególnych grup środków materialno-technicznych w celu realizacji obowiązujących w resorcie zasad księgowości materiałowej
  • Opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich pod względem formalno – rachunkowym z grupy 3 – uzbrojenie i technika policyjna
  • Przyjmowanie gotówki z tytułu mandatów karnych gotówkowych, opłat za wykonanie kserokopii dokumentacji spraw dochodzeniowych prowadzonych przez tutejszą jednostkę
  • Organizowanie napraw serwisowych, prowadzenie ewidencji i harmonogramów oraz zlecenie wykonania obowiązkowych legalizacji i wzorcowania urządzeń kontrolno – pomiarowych użytkowanych w jednostce w celu bieżącego utrzymania ważności i sprawności tego typu sprzętu
  • Koordynowanie pracą sprzątaczek w celu utrzymania należytego stanu sanitarnego i czystości w obiektach
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w tym co najmniej 1,5 roku pracy w obszarze administracji publicznej lub 1 rok pracy w Policji
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o Policji, Kodeksu cywilnego w tym przepisów wykonawczych oraz przepisów z zakresu księgowości i rachunkowości
  • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Kompetencje miękkie: terminowość, umiejętność zarządzania czasem oraz współpracy w zespole, dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w zespole, rozwiązywania konfliktów, logicznego myślenia, dużej motywacji do pracy, życzliwości i pozytywnego nastawienia do ludzi, , wysokiej kultury osobistej, chęci do nauki i samorozwoju
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym lub wyższe administracyjno -ekonomiczne, przeszkolenie z zakresu księgowości finansowej oraz rachunkowości.
  • Staż pracy co najmniej 2 lata pracy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

Dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

Nagrody jubileuszowe

Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

Warunki pracy

  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
  • praca od poniedziałku do piętku w godz. od 7.30 do 15.30,
  • urzytkowanie elektyrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze w bydynku głównym,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • podjazd dla osób niepełnosprawnych w trakcie budowy, szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • siedziba urzędu jest budynkiem sześciopiętrowym wyposażonym w windy osobowe, 
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych,
  • przed budynkiem urzędu jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).

Oferty przyjmowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz: 7:30 - 15:30 w siedzibie urzędu w recepcji, oferty przesłane na skrzynkę ePUAP lub listownie - decyduje data wpływu do urzędu, w ostatnim dniu - wpływ do urzędu w godzinach pracy urzędu tj. do godz 15:30

Jeżeli ofertę składasz elektronicznie podpisz własnoręcznie list motywacyjny i oświadczenia i prześlij je w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie orginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub podpisem elektronicznym kwalifikowanym.

Kandydat deklaruje,iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula "Poufne"). Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania ww stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydanie zostanie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne". Nie uzyskanie stosowanego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania powyższego stanowiska.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • możliwe jest przeprowadzenie testu z wiedzy w oparciu o zagadnienia tematyczne zwiiązane z czynnościami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku 
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-11-03
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoweażniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze przeprowadzenia postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em lub nie pełniłam/esłużby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 17 października 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156899"
na adres:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: " Ogłoszenie nr 156899" na adres: składając osobiście lub wysyłając na adres:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Dokumenty można również składać wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP), adres dla KMP Suwałki to: /KMPSuwalki/SkrytkaESP. Uwaga załączniki: znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurkach) nie będą pobierane.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+ 47 714 1185
lub
+ 47 714 1402
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Informacje o odbiorcach danych - dane mogą zostać przekazane uprawnionym, z mocy przepisów, podmiotom.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
    kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    Uprawnienia:
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Udostępnił: Izabela Plesiewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.10.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×