Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
16-100 Sokółka Ul. Białostocka 69b
print as PDF
Ogłoszenie nr 105299 / 01.09.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Zespół Administracyjno - Gospodarczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje dokumenty dające podstawę do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie uzyskania przez policjanta pomocy mieszkaniowej.
  • Przygotowuje decyzje aministracyjne związane z prawem funkcjonariuszy do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
  • Sporządza wykaz policjantów uprawnionych do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
  • Nalicza równoważnik pieniężny dla upawnionych policjantów za remont lokalu mieszkalnego oraz prowadzi obowiązującą dokumentację.
  • Sporządza decyzje administracyjne w sprawach przydziału i opróżniania kwater tymczasowych.
  • Prowadzi dokumentację z tytułu najmu lokalu oraz nalicza należności dla najemców lokali mieszkalnych.
  • Wykonuje zadania wynikające z postępowań w przypadku szkód powstałych w majątku jednostki.
  • Prowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce materiałowej ewidencję środków trwałych, sprzętu kwaterunkowego, mundurowego, żywnościowego, gospodarczego, remontowo - budowlanego, p.poż., techniki policyjnej i biurowej.
  • Nalicza ryczałty pieniężne na wyżywienie psów służbowych.
  • Przedkłada kierownikowi jednostki wnioski dot. składu osobowego komisji inwentaryzacyjnych.
  • Prowadzi gospodarkę mandatową jednostki w zakresie zaopatrywania, rozdzielania, ewidencji i ostatecznego rozliczania pobranych formularzy mandatów karnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy z dn. 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy z dn. 06.04.1990 r. o Policji
  • znajomość zasad rachunkowości
  • umiejętność organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, umiejętność współpracy, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomicznym, finanse i rachunkowość lub prawo, admiistracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórkach finansowych urzędów administracji publicznej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  • brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne, niepodpisane nie będą brane pod uwagę w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Kandydaci o etapach rekrutacji będą powiadamiani telefonicznie.
  • Zatrudnienie nastąpi po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne (postępowanie prowadzone przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych po wyłonieniu kandydata do zatrudnienia).
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 września 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 105299"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
ul. Białostocka 69b
16-100 Sokółka

Zeskanowane dokumenty rekrutacyjne można przesłać na adres e-mail:
komendant.kpp@sokolka.bk.policja.gov.pl
lub
przesłać za pomocą platformy ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-7123-228
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sokółce tel. 47-7123-211
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@sokolka.bk.policja.gov.pl tel. 47-7123-229
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Sokółce
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sokółce

Udostępnił: Magdalena Martens

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×