Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siemiatyczach
17-300 Siemiatycze Ul. 11 Listopada 49
print as PDF
Ogłoszenie nr 147152 / 21.01.2025
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: administracyjnych zespół ds. finansowo - księgowych i administracyjnych
#administracja publiczna #działalność inspekcyjna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje klientów Jednostki - przyjmuje pisma i wnioski oraz kieruje do właściwych merytorycznie pracowników.
  • Wysyła oraz odbiera korespondencję w formie tradycyjnej jak i elektronicznej oraz rejestruje przesyłki w EZD
  • Nadzoruje przepływ informacji oraz dokumentów w Jednostce z zachowaniem przepisów RODO i tajemnicy służbowej.
  • Odbiera połączenia telefoniczne i obsługuje centralę.
  • Tworzy zestawienia wystawionych mandatów i gospodarki bloczkami mandatowymi oraz rejestruje zarządzenia i decyzje administracyjne.
  • Przygotowuje listę obecności na każdy miesiąc, prowadzi ewidencję czasu pracy i nadzoruje rejestr wyjść pracowników poza zakład.
  • Prowadzi dokumentację wyjazdów służbowych - delegacje i karty drogowe.
  • Przyjmuje do archiwizacji dokumentację Jednostki zgodnie z przyjętym harmonogramem oraz prowadzi składnicę akt.
  • Przygotowuje teczki akt zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  • Sporządza sprawozdania dotyczącego dostępności Jednostki.
  • Obsługuje sprzęt biurowy oraz przygotowuje zapotrzebowanie na materiały biurowe.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, zarządzanie, prawo
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • Umiejetność obsługi programów komputerowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie i chęć podnoszenia kwalifikacji
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 3 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siemiatyczach
ul. 11 Listopada 49
17-300 Siemiatycze
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(85) 655 21 60
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siemiatyczach

Udostępnił: Róża Dolińska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 21.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×