Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
18-400 Łomża ul. Nowogrodzka 160
print as PDF
Ogłoszenie nr 152058 / 20.05.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: finansowo-księgowych w Zespole ds. finansowo - księgowych
#administracja publiczna #finanse publiczne #księgowość #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nalicza wynagrodzenia dla pracowników i zleceniobiorców, sporządza listy płatnicze i prowadzi karty wynagrodzeń przy użyciu programu komputerowego.
  • Przygotowuje i kompletuje na bieżąco dokumentację dotyczącą zasiłków wypłacanych ze środków ZUS (opiekuńcze, chorobowe, wypadkowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz wynagrodzeń ze środków zakładu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Rozlicza na bieżąco potrącenia od wynagrodzeń wynikających z list płac i rozlicza płace według budżetu zadaniowego.
  • Sporządza informacje o osiągniętych przychodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy i przekazuje je w terminach określonych ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego, pracownikom i zleceniobiorcom.
  • Prawidłowo nalicza i rozlicza składki ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Przygotowuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej oraz wykonuje czynności związane z obsługą elektronicznego systemu bankowości.
  • Terminowo i rzetelnie sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynność.
  • Prowadzi na bieżąco analityczną ewidencję magazynową zespołu „3” , terminowo i prawidłowo rozlicza inwentaryzację w zakresie kont zespołu „3”.
  • Kompletuje i sprawdza dowody magazynowe, rozchody materiałów osób wykonujących czynności zlecone, rozliczeń paliwa pod względem formalno-rachunkowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość,
  • Staż pracy co najmniej 1 rok pracy w zakresie prowadzenia kadr i płac lub w księgowości.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów publicznych i rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
  • Umiejętność interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów oraz analitycznego myślenia.
  • Systematyczność, rzetelność, dokładność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL).
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe praca w jednostce budżetowej.
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowosci budżetowej.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Budynek Inspektoratu liczy trzy kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy i podjazdu.
  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe.
  • Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu, praca siedząca, obsługa komputera powyżej  4 godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Postępowanie rekrutacyjne jest dwuetapowe: I etap - weryfikacja dokumentów, II - etap weryfikacja wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji zadań.
  • Wynagrodzenie: proponowane miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.600,00 zł, dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej uzależniony od stażu pracy w wysokości od 5 % do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, nagrody za osiągnięcia w pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalno –rentowe.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 152058"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
ul. Nowogrodzka 160
18-400 Łomża
Miejsce osobistego składania dokumentów to Sekretariat PIW lub skrzynka pocztowa umieszczona przy wejściu do budynku.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48 862163454
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

    1.        Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowogrodzka 160, 18-400 Łomża. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Nowogrodzka 160, 18-400 Łomża lub drogą e-mailową pod adresem: sekretariat@piw.lomza.pl.

    2.        Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.

    3.        Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

    4.        Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

    a)    przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;

    b)   przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;

    c)    wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust.2 lit. a.

    Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

    5.        Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

    6.        Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7.        Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.

    8.        Posiada Pan/ Pani prawo do:

    a)    żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

    b)   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;

    c)    cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    d)   wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    9.        Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.

    10.    Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży

Udostępnił: Justyna Zuzga

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych

Wprowadzono: 20.05.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×