Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hajnówce
17-200 Hajnówka UL. M. J. PIŁSUDSKIEGO 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 144779 / 08.11.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: KANCELARYJNYCH, OBSŁUGI INTERESANTÓW, OBSŁUGI ARCHIWUM. STANOWISKO WSPOMAGAJĄCE INSPEKCJĘ I ORZECZNICTWO W POWIATOWYM INSPEKTORACIE NADZORU BUDOWLANEGO.
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #komunikacja elektroniczna #prawo #sprawy wewnętrzne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time
quote-up ZATRUDNIENIE W POWIATOWYM INSPEKTORACIE NADZORU BUDOWLANEGO W HAJNÓWCE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • OBSŁUGUJE UCZESTNIKÓW PROCESU BUDOWLANEGO, REJESTRUJE SPRAWY WRAZ Z KOMPLETOWANIEM AKT, PRZYGOTOWUJE PROJEKTY PISM WRAZ Z DBANIEMO O ICH TERMINOWOŚĆ.
  • UCZESTNICZY W SZKOLENIACH PODNOSZĄC WCIĄŻ SWOJE KWALIFIKACJE
  • WSPOMAGA PROWADZIENIE REJESTRÓW ORAZ SPRAWOZDAWCZOŚCI
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie OGÓLNE
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 miesięcy PRACA W ADMINISTRACJI PAŃSWOWEJ LUB SAMORZĄDOWEJ.
  • ZNAJOMOŚĆ USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ADMINISTRACJA
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata PRACA W URZĘDZIE PAŃSTWOWYM LUB SAMORZĄDZIE.
  • PODSTAWY ZNAJOMOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA I PROGRAMU OFFICE.
  • ZNAJOMOŚĆ USTAWY KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

PRACA W SIEDZIEBIE INSPEKTORATU,

PRACA  BIUROWA  W ZAKRES KTÓREJ WCHODZI:

- PROWADZENIE KANCELARI WRAZ Z ELEKTRONICZNYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW.

- PROWADZENIE ARCHIWUM.

- WSPOMAGANIE PROWADZENIE REJSTRÓW ORAZ STATYSTYKI,

- WSPOMAGANIE KOMÓRKI ORZECZNICTWA,

- OBSŁUGA INTERESANTÓW,

 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych.
calendar icon

Aplikuj

do 19 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144779"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hajnówce,
lokal nr 48, nr 49 lub nr 50,
ul. M. J. Piłsudskiego 10, I piętro budynku,
17-200 HAJNÓWKA.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(85) 682 49 41
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    I. Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru  Budowlanego w Hajnówce, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka.

    II. Inspektor danych osobowych i kontakt do niego: Pani Krystyna Andrzejuk, e-mail: pinb@powiat.hajnowka.pl, tel. 504064758.

    III. Cel przetwarzania danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    IV. Okres przechowywania danych: Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    V. Uprawnienia: 

    1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4) prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    VI. Podstawa prawna przetwarzania danych: Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    VII. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

    VIII. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hajnówce

Udostępnił: Anatoli Kot

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 08.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×