Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
19-200 Grajewo ul. Wojska Polskiego 74a
print as PDF
Ogłoszenie nr 141915 / 27.08.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: ds. prezydialnych /zapewnienie obsługi kancelaryjno - administracyjnej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Grajewie/ w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia
#obsługa sekretarska
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii ogólnej oraz planowanie zadań,
  • właściwe sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów jawnych w zakresie swoich kompetencji,
  • nadzorowanie stanu i ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii oraz wykorzystywaniem pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii zgodnie z ich przeznaczeniem,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli używanych w komórkach organizacyjnych KPP w Grajewie zgodnie z aktualną instrukcją,
  • przygotowywanie i przekazywanie w należyty sposób i na bieżąco, tj. do 31 marca roku następnego do archiwum KPP dokumentów wykorzystanych lub zbędnych do dalszej pracy, sporządzanie spisów i protokołów brakowania zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt,
  • ewidencjonowanie, przechowywanie przepisów jawnych wydanych przez MSWiA, KGP, KWP, KPP w rozbiciu na poszczególne lata i rodzaje.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141915"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
ul. Wojska Polskiego 74a
19-200 Grajewo

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Grajewie

Udostępnił: Ewa Szmigiel

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×