Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
15-062 Białystok Ul. Warszawska 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 108388 / 14.10.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: archiwalno - kancelaryjnych i organizacyjnych w Wydziale Organizacji i Nadzoru
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wykonuje zadania w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego Komendy Wojewódzkiej PSP zgodnie z zasadami określonymi w obowiązującej Instrukcji archiwalnej oraz przepisami w zakresie archiwum
  • wykonuje czynności w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania, brakowania i udostępniania materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej zgodnie ze szczegółowymi zasadami postępowania w tym zakresie
  • prowadzi sprawy w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej PSP
  • wykonuje czynności w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie właściwego prowadzenia spraw
  • prowadzi współpracę z innymi organami, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie merytorycznego działania wydziału
  • udziela pomocy komórkom organizacyjnym Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • porządkuje i archiwizuje dokumentację stanowiska pracy oraz przekazuje ją do archiwum Komendy Wojewódzkiej PSP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego w urzędzie administracji publicznej
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Znajomość przepisów w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego oraz instrukcji kancelaryjnej
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office
  • Znajomość zasad pracy biurowej
  • Zdolność analitycznego myślenia, wnikliwość, rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

  • praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
  • obciążenie mięśniowo - szkieletowe (większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej) oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym - powyżej 4 godzin dziennie
  • czas pracy zogdnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku Komendy, brak windy
  • praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
  • budynek Komendy i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Kompletna oferta to taka, która zawiera wszystkie wymagane i własnoręcznie podpisane dokumenty, a także własnoręcznie podpisane i opatrzone datą oświadczenia. Oferty nie podlegają uzupełnieniu. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów będzie skutkował odrzuceniem i nierozpatrzeniem oferty.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie, certyfikat (lub inny podobny dokument) potwierdzający ukończnie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 25 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 108388"
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku, ul. Warszawska 3, 15-062 Białystok

Składanie ofert osobiście w godzinach pracy: 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 711 70 35 lub 47 711 70 38
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.10.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przeprowadzenia rekrutacji kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informujemy, że:

    1. Tożsamość i dane kontaktowe administratora: Administratorem Pana/Pani danych osobowych (ADO)   jest: Podlaski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby administratora: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 3; e-mailem: kwpsp@straz.bialystok.pl, telefonicznie : 47 711 70 10, fax:85-653-72-16  

    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: W sprawach dotyczących przetwarzania Pana/Pani danych osobowych przez Podlaskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP, w tym realizacji Państwa praw, mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez PKW PSP inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: listownie na adres siedziby administratora:  15-062 Białystok, ul. Warszawska 3 , e-mailem. iod@straz.bialystok.pl, telefonicznie : 47 711 70 76, fax: 85-653-72-16 

    3. Cele przetwarzania i podstawa prawna: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, Art.22(1) Kodeksu pracy art.26 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej

    4. Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Okres przechowywania danych: Pani(a) dane osobowe w przypadku nieprzyjęcia do pracy będą przechowywane przez okres 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji. Po tym terminie w przypadku ich nieodebrania, zostaną zniszczone. Dane osobowe kandydatów przyjętych do pracy będą dalej przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających ze stosunku pracy.

    6. Prawa podmiotów danych: Posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji, ograniczenia przetwarzania swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.

    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531­03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    8. Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa art. 22 (1) Kodeksu pracy (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne, aby uczestniczyć  w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

Udostępnił: Robert Sitarski

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 14.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×