Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku
15-396 Białystok ul. Kopernika 89
print as PDF
Ogłoszenie nr 129758 / 08.11.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Wydział Obsługi - Referat Finansowo-Księgowy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje, sprawdza i dekretuje dowody księgowe.
  • Ewidencjonuje dowody księgowe na kontach syntetycznych i analitycznych przy użyciu komputerowego systemu ewidencji oraz uzgadnia zapisy w księgach rachunkowych.
  • Prowadzi konta ksiąg rachunkowych.
  • Wystawia polecenia księgowania (PK).
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dokumenty księgowe.
  • Dokonuje systematycznej kontroli terminowości zapłaty należności przez dłużników i prowadzi działania związane z dochodzeniem należności.
  • Obsługuje system bankowości elektronicznej NBP.
  • Nalicza odsetki od należności i wystawia noty odsetkowe.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku w obszarze finansów
  • Znajomość przepisów – ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej oraz rozporządzeń wykonawczych do w/w aktów
  • Znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego, m. in. edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Cieszenie się nieposzlakowaną opinią
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku w obszarze finansów w administracji publicznej
  • Ukończona służba przygotowawcza w służbie cywilnej
  • Umiejętność korzystania z księgowych programów informatycznych
  • Umiejętność obsługi programu TREZOR
Co oferujemy

- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka), dodatek za wysługe lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- kursy oraz szkolenia,

- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i członków ich rodziny,

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,

- możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlopu do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia),

- parking samochodowy oraz stojaki na rowery.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca wykonywana w Urzędzie i poza siedzibą Urzędu.
  • Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
  • Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
  • Praca wymagająca koncentracji, samodzielności jak i pracy w grupie, często pod presją czasu.
  • Występowanie sytaucji stresujących w związku z obsługą klienta zewnętrznego.
  • Budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
  • Praca na pierwszym piętrze - budynek bez windy.
  • Warunki pracy są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Dodatkowe informacje
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Składane dokumenty (list motywacyjny, CV, wymagane ośwadczenia) winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki, oświadczenia powinny zawierać aktualną datę.
  • Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert, wybrani kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu, zostaną powiadomieni o kolejnym etapie naboru telefonicznie (na wskazany w aplikacji nr telefonu, w tym celu prosimy o podanie aktualnego nr telefonu). 
  • Oferty odrzucone można odbierać do 3 miesięcy od upływu ich składania. 
  • Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel. (85) 878-16-36 wew. 16.
  • Proces rekrutacji będzie składał się z trzech etapów: pierwszy etap - weryfikacja ofert pod względem formalnym, drugi etap - test sprawdzający wiedzę w zakresie znajomości ww. aktów prawnych, na który zostaną zaproszeni tylko kandydaci spełniający ww. wymagania formalne, trzeci etap - rozmowa kwalifikacyjna.
  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej dostepne na BIP OUM w Białymstoku (bip.bialystok.gum.gov.pl), w zakładce Praca.
  • Prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie dodatkowej klauzuli o następującej treści: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji prowadzonym przez Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
  • Prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów" - Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie dodatkowej klauzuli o następującej treści: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji prowadzonym przez Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
  • Prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów" - Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie o ukończeniu służby przygotowawczej w służbie cywilnej.
calendar icon

Aplikuj

do 20 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
- Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku
ul. M. Kopernika 89
15-396 Białystok
- lub prześlij elektronicznie na skrzynkę podawczą ePUAP - /40d8nr1kvj/skrytka:
- bądź złóż osobiście w Sekretariacie Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku, ul. M. Kopernika 89 (I piętro);
(z dopiskiem na kopercie: "ogłoszenie nr 129758 na stanowisko Starszego Inspektora w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym w OUM w Białymstoku)
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).   

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administratorem Danych Osobowych podanych przez Panią / Pana danych jest Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku przy ul. Mikołaja Kopernika 89, 15-396 Białystok, tel. 85 745 53 56 wew. 11, oum.bialystok@poczta.gum.gov.pl.

    Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie procesu naboru na stanowisko pracy
    w służbie cywilnej.

    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel. 85 745 53 56 wew. 11, oum.bialystok@poczta.gum.gov.pl.

    Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom
    na podstawie odpowiednich przepisów prawa, nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Informacje o wynikach naboru, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata, zostaną umieszczone na powszechnie dostępnych stronach Biuletynu Informacji Publicznej Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru
    na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    Przysługuje Pani / Panu prawo żądania od Administratora Danych Osobowych:

    a)       dostępu do swoich danych,

    b)       sprostowania swoich danych,

    c)       usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych,

    d)       wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych,

    e)       przeniesienia swoich danych.

    Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy Administratora Danych Osobowych podany powyżej. Przysługuje Pani / Panu również prawo wniesienia skargi
    do organu nadzorczego (podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.  

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku

Udostępnił: Joanna Potrykus

Komórka organizacyjna: Referat Kadr, Płac i Szkolenia/Wydział Obsługi

Wprowadzono: 08.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×