Białystok - panorama
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
15-369 Białystok ul. Bema 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 79196 / 02.06.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: bhp, ochrony przeciwpożarowej w Zespole ds. BHP, Ochrony Przeciwpożarowej
#administracja publiczna #BHP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • bierze udział w ustalaniu okoliczności wypadków i opracowuje wnioski wynikające z badania ich przyczyn, sporządza wniosek o komisyjne badania lekarskie w celu ustalenia uszczerbku na zdrowiu i wypłaty ewentualnego odszkodowania
  • przeprowadza kontrolę warunków pracy, służby i ochrony przeciwpożarowej, ujawnia i identyfikuje niezgodności środowiska pracy/służby z przepisami i zasadami bhp i ppoż. w celu stworzenia optymalnych warunków do jej wykonywania/pełnienia
  • współpracuje z lekarzem medycyny pracy, koordynuje działania w zakresie profilaktyki lekarskiej funkcjonariuszy i pracowników w celu niedopuszczenia do pracy/służby bez aktualnego orzeczenia lekarskiego
  • identyfikuje zagrożenia i ocenia ryzyko zawodowe związane z ich występowaniem w celu ustalenia priorytetów w działaniach profilaktycznych zmierzających do eliminowania lub ograniczania ryzyka zawodowego
  • przeprowadza szkolenia wstępne pracowników (praktykantów) i funkcjonariuszy z zakresu bezpieczeństwa, higieny i ochrony ppoż. w celu zaznajomienia z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy/służby, przepisami zawartymi w Kodeksie pracy, regulaminie pracy, innymi przepisami obowiązującymi na terenie KMP oraz zasadami udzielania pierwszej pomocy. Uczestniczy w procesie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy/służby i ochrony przeciwpożarowej w celu aktualizacji i zapewnienia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności
  • organizuje i uczestniczy w pracach komisji bhp w celu formułowania wiosków z przeprowadzonych przeglądów warunków pracy i okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy/służby
  • sporządza instrukcje ogólne, bezpieczeństwa pożarowego, procedury, okresowe analizy, wnioski i informacje o stanie bezpieczeństwa, higieny służby/pracy i ochrony przeciwpożarowej zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy i pracowników oraz poprawy warunków służby i pracy
  • prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową, przygotowuje projekty decyzji, prowadzi podręczne archiwum dokumentacji, a następnie przekazuje ją do Składnicy Akt w celu jej archiwizacji zgodnie z przepisami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie średnie techniczne bhp.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku pracy w służbie bhp.
  • Szkolenie okresowe służby bhp.
  • Przeszkolenie inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej.
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, bezpieczeństwa i higieny oraz ochrony p.poż.
  • Obsługa komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie bhp.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na siódmym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, bez schodów.  Wewnątrz budynku jest winda. Brak utrudnień w dostępie do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap naboru - test pisemny. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny, ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC".

II etap naboru - rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 14 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79196"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 711 3312
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Białymstoku ul. Bema 4 15-349 Białystok tel.: 47 711 3400
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Bema 4 15-349 Białystok tel.: 47 711 2261
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Białymstoku

Udostępnił: Ewa Zawadzka

Komórka organizacyjna: Wydział Prezydialny, Kadr i Doskonalenia Zawodowego

Wprowadzono: 02.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×