Biuro - zdjęcie 2
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
15-213 Białystok Ul. Mickiewicza 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 77518 / 27.04.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: funduszu płac w Wydziale Finansów i Budżetu
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządza listy płac
  • przygotowuje dokumenty ubezpieczeniowe i prowadzi rozliczenia
  • prowadzi ewidencję pracowników należących do PPK oraz nalicza i odprowadza wpłaty na Pracownicze Plany Kapitałowe od pracownika i pracodawcy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze funduszu płac
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, umiejętność argumentowania, odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze funduszu płac lub księgowości w administracji publicznej
Co oferujemy

- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,

- dogodne i elastyczne godziny pracy,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- kursy, szkolenia oraz możliwość dofinansowania do wybranych form edukacji,

- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do działalności kulturalno-oświatowej lub sportowo-rekreacyjnej, karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,

- możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie – do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia),

- parking samochodowy oraz stojaki na rowery.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
calendar icon

Aplikuj

do 10 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Podlaski Urząd Wojewódzki
Biuro Organizacji i Kadr
Oddział Kadr i Szkolenia, pok. 37
ul. Mickiewicza 3
15-213 Białystok
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – ogłoszenie nr ……”.

- aplikuj w formie elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku – /4868hwsklk/skrytka

- aplikuj podczas osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3 (parter)

W przypadku osobistej wizyty w Urzędzie, należy pamiętać o zakrywaniu ust i nosa, a także o dezynfekcji rąk po wejściu do budynku.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(85) 74 39 378
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku

Udostępnił: Sylwia Fiedorowicz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 27.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×