Biuro - zdjęcie 2
Kuratorium Oświaty w Białymstoku
15-950 Białystok Rynek Kościuszki 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 117637 / 16.03.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno - administracyjnej urzędu w Wydziale Kadr i Organizacji Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje i rozdziela korespondencję wpływającą do Kuratorium Oświaty w ramach Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • Wykonuje czynności związane z EZD oraz czynności kancelaryjne w ramach EZD
  • Przygotowuje do przekazania do archiwum zakławego przesyłki na nośnikach papierowych zgromadzonych w składzie chronologicznym
  • Gromadzi i przygotowuje informacje dotyczące kontroli zarządczej zgodnie z obowiązującą procedurą
  • Przygotowuje do przekazania do archiwum zakławego dokumentację elektroniczną na informatycznych nośnikach danych, zgromadzonych w składzie informatycznych nośników danych
  • Pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych w celu prawidłowego stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji kancelaryjnej w urzędzie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub do 1 roku doświadczenia w obsłudze kancelaryjno - administracyjnej
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Otwarty stosunek do klienta
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, prawa oświatowego, stosowania instrukcji kancelaryjnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • Obsługa klientów zewnętrznych
  • Praca w siedzibie urzędu (budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, brak podjazdu, brak windy)
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Podpisz odręcznie CV i list motywacyjny
  • Ogłoszenie zostało opublikowane na BIP KPRM, stronie BIP Kuratorium www.kuratorium.bialystok.pl , która jest jednocześnie stroną internetową Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Weryfikacja formalna dokumentów
2. Sprawdzian wiedzy i umiejętności (test wiedzy, sprawdzian umiejętności komputerowych, rozmowa kwalifikacyjna)

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-04-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 27 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 117637"
na adres:
Kuratorium Oświaty w Białymstoku, Rynek Kościuszki 9, 15-950 Białystok (pocztą) lub osobiście na wskazany adres - pok. Nr 104
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
85 748 48 07
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacją na określone stanowisko w KO

    Wypełniając obowiązek określony w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO):

    1. Administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest Podlaski Kurator Oświaty, adres: Rynek Kościuszki 9, 15-950 Białystok.

    2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: Kontakt do Inspektora ochrony danych w Kuratorium Oświaty w Białymstoku: Inspektor ochrony danych, Kuratorium Oświaty w Białymstoku, Rynek Kościuszki 9, 15-950 Białystok, tel. 85-748-48-05, email: iod@kuratorium.bialystok.pl.

    3. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 22 Kodeksu pracy z dnia 21 listopada 2008r., oraz art. 26 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008r. w związku z realizacją wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).

    4.Odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    5. Pani/Pana* dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

    6. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane przez okres naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz w celach archiwalnych maksymalnie przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia tej procedury.

    7. Ma Pani/Pan* prawo żądać od Podlaskiego Kuratora Oświaty:

    1)   dostępu do swoich danych osobowych;

    2)   sprostowania swoich danych osobowych.

    8. Jeżeli Pani/Pan* uzna, że przetwarzanie Pani/Pana* danych osobowych jest nieprawidłowe,ma Pani/Pan* prawo w myśl art. 77 RODO wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    9. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest wymogiem ustawowym ze względu na przepisy prawa. Konsekwencją ich niepodania będzie niemożność realizacji wobec Pani/Pana* praw oraz uprawnień.

    10. Pani/Pana dane* nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Podlaskiego Kuratora Oświaty, w tym profilowaniu.

    Uwagi: * – niepotrzebne skreślić / usunąć

Wytworzył/odpowiada: Podlaski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Udostępnił: Małgorzata Bazyluk

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. Kadr

Wprowadzono: 16.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×