Biuro - zdjęcie 2
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 147931 / 05.02.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: rejestracji i weryfikacji wniosków paszportowych oraz spraw organizacyjnych Oddziału w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Tarnobrzegu (O/VI/77)
#administracja publiczna #dane osobowe

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • weryfikuje ostatecznie przyjęte wnioski paszportowe, zatwierdza je do produkcji i przekazuje dane z wniosków do Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w celu sporządzenia paszportu. Występuje do ministra właściwego do spraw informatyzacji o nadanie numeru PESEL dla osób urodzonych za granicą i ubiegających się o wydanie paszportu po raz pierwszy,
  • prowadzi sprawy organizacyjno-administracyjne Oddziału Zamiejscowego oraz podległych Terenowych Punktów Paszportowych,
  • sporządza i rejestruje wnioski paszportowe w Rejestrze Dokumentów Paszportowych oraz wprowadza do tego rejestru dokumenty związane z wnioskami, po ich uprzedniej ocenie pod względem spełnienia wymogów formalnych wynikających z ustawy o dokumentach paszportowych i przepisów wykonawczych, ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o obywatelstwie polskim, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz orzeczeń sądów dot. zakresu wykonywania władzy rodzicielskiej, opieki i kurateli. Pobiera zapisy linii papilarnych palców w celu ich zamieszczenia w elektronicznym chipie w paszporcie. Dokonuje weryfikacji przedłożonej fotografii osoby dla której ma zostać wydany paszport zgodnie z wymogami zdjęć biometrycznych. Porównuje dane zawarte w Rejestrze Dokumentów Paszportowych, w rejestrze PESEL oraz w Rejestrze Dowodów Osobistych z danymi zamieszczonymi we wniosku paszportowym oraz w dokumentacji przedkładanej przez wnioskodawcę. W trakcie przyjmowania wniosku podejmuje działania zmierzające do usunięcia niezgodności pomiędzy danymi zawartymi we wnioskach paszportowych, a danymi w rejestrach i przedłożonych dokumentach w przypadku stwierdzenia rozbieżności. Ustala indywidualnie wysokość należnej opłaty paszportowej, ocenia dokumenty uprawniające do obniżonej opłaty paszportowej oraz pobiera tę opłatę w formie bezgotówkowej i dokonuje jej rozliczenia,
  • wykonuje czynności związane z personalizacją paszportów tymczasowych w celu wydania ich klientom.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej - powyżej 0,5 roku,
  • Znajomość przepisów ustaw: o dokumentach paszportowych; kodeks rodzinny i opiekuńczy; prawo o aktach stanu cywilnego; kodeks postępowania administracyjnego; o obywatelstwie polskim; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; o służbie cywilnej;
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie niezbędne powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 17 lutego 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147931"
na adres:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
lub przez EPUAP na adres skrytki
/PUWRzeszów/Skrytka ESP
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Udostępnił: Alicja Micał

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 05.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×