Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu
39-400 Tarnobrzeg Targowa 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 116930 / 04.03.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: prowadzenie socjalno-bytowych w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej w Komendzie Miejskiej PSP w Tarnobrzegu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • Prowadzenie spraw socjalnych w zakresie ustalania uprawnionych do wypłaty dopłaty i ekwiwalentów.
  • • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych oraz pełnienie funkcji Specjalisty Ochrony Danych.
  • • Terminowe realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych, sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS.
  • • Obsługa komputera, poczty elektronicznej, FTP, ePUAP, PUE ZUS oraz opracowywanie danych do sprawozdań i planów w zakresie wykonywanych zadań.
  • • Prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny służby i pracy zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla jednostek PSP
  • • Obsługa Systemu Kadrowego Ft-Kadry oraz Systemu Obsługi Legitymacji SOL
  • • Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń ratowniczych z godnie z ustawą o ochotniczych stażach pożarnych, w tym obsługa systemu świadczeń ratowniczych – SSR.
  • • Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg i wniosków.
  • • Realizacja zadań dotyczących opracowywania programów i planów pracy komendy miejskiej.
  • • Archiwizacja dokumentacji sekcji organizacyjno – kadrowej.
  • • Współpraca z kołami związku emerytów i rencistów pożarnictwa działających przy komendzie miejskiej.
  • • Obsługa uroczystości, spotkań okolicznościowych, narad, odpraw, konferencji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowiskach administracyjno-biurowych w administracji publicznej
  • • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, poczty elektronicznej, ePUAP, PUE ZUS, FTP,
  • • Znajomość prawa pracy i procedury administracyjnej, w tym znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy Kodeks pracy.
  • • Biegła obsługa urządzeń biurowych.
  • • Umiejętność organizacji pracy, skutecznej organizacji, pracy w zespole.
  • • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność na stanowisku pracy, terminowość i rzetelność, nieposzlakowana opinia.
  • • Posiadanie obywatelstwa polskiego oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie ukierunkowane na zagadnienia kadrowe
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 21 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 116930"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu
ul. Targowa 3
39-400 Tarnobrzeg

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
15 823 35 07 wew. 210
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu

Udostępnił: Anna Kanios

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 04.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×