Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
39-400 Tarnobrzeg ul. 1 Maja 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 141081 / 05.08.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej, prowadzenie gospodarki mandatowej Wydziału Prewencji
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Prewencji
  • prowadzi gospodarkę mandatową: pobieranie bloczków mandatowych z Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, wydawanie bloczków policjantom, rozliczanie mandatów karnych gotówkowych i kredytowych, sporządza sprawozdania oraz rozliczenia mandatów karnych, prowadzi rejestr bloczków mandatów karnych, sprawdza poprawność wypełnionych blankietów MK
  • pełni zastępstwo za inspektora Wydziału Prewencji w prowadzeniu dokumentacji księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy KMP w Tarnobrzegu
  • rejestruje i archiwizuje dokumentcję służbową wytworzoną przez funkcjonariuszy Zespołu d/s Organizacji Służby, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych, Zespołu Profilaktyki Społecznej i Patologii Nieletnich oraz Zespołu d/s Wykroczeń Wydziału Prewencji KMP w Tarnobrzegu
  • prowadzi wymagane dzienniki i rejestry, ewidencjonuje dokumenty przychodzące i wychodzące
  • rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych dokumentów po ich ostatecznym zakończeniu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania mandatowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie
  • klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 15 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141081"
na adres:
Komenda Miejska Policji
Ul. 1 Maja 2
39-400 Tarnobrzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478253360
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Udostępnił: Beata Wiącek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×