Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
38-100 Strzyżów Sportowa 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 125227 / 05.08.2023
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Do spraw: prowadzenie rachunkowości Komendy Powiatowej PSP w Strzyżowie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Finansowych
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1. prowadzenie rachunkowości jednostki sektora finansów publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • 2. opracowywanie i realizacja planów finansowych, budżetowych oraz sporządzanie bilansu rocznego,
  • 3. prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowo - księgowym
  • 4. prowadzenie gospodarki finansowej jednostki,
  • 5. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
  • 6. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentów finansowych i gospodarki materiałowej,
  • 7. prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych,
  • 8. dokonywanie analiz realizacji wydatków oraz podejmowanie działań zapobiegających powstawaniu nieprawidłowości,
  • 9. sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej w określonych przepisami terminach,
  • 10. realizacja systemu wewnętrznej kontroli finansowej,
  • 11. rozliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń funkcjonariuszy i pracowników komendy,
  • 12. sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, deklaracji rozliczeniowych, rocznych informacji dla osób ubezpieczonych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Wykształcenie: wyższe wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Spełnienie jednego z poniższych kryteriów: 1) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, 2) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, 3) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, 4) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
  • Staż pracy co najmniej 3 lata - Nieskazanie prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, ustawy podatkowej oraz przepisów wykonawczych, - znajomość przepisów z zakresu specyfiki służby w Państwowej Straży Pożarnej i służby cywilnej - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych - doświadczenie w jednostce budżetowej na stanowisku Głównego księgowego, - umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo –księgowych, - umiejętność obsługi aplikacji bankowych, platformy PUE ZUS, sprawozdawczości GUS, programu Płatnik-ZUS, - umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, - tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, - umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność współpracy, - umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność organizacji pracy, - prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

       -        praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,

       -        wyjazdy służbowe i szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką,

       -        praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

       -        współpraca z innymi instytucjami,

       -        narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon,

       -        praca wykonywana w pozycji siedzącej,

       -        podejmowanie decyzji w warunkach stresu,

       -        praca wymagająca dyspozycyjności.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

       -        stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe (wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych),

       -        oświetlenie sztuczne i naturalne.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Inne informacje:

            Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostaną wskazane jako najlepsze w protokole naboru, zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście
w sekretariacie Komendy Powiatowej przed upływem ww. terminów.        Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /17/ 27 61 001

            Wyniki naboru ogłoszone zostaną na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy Powiatowej PSP w Strzyżowie, na stronie internetowej KP PSP w Strzyżowie (www.gov.pl/web/kppsp-strzyzow) oraz na stronie Urzędu Służby Cywilnej (nabory.kprm.gov.pl)

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

ETAPY NABORU

Nabór na stanowisko Główny Księgowy w KSC w Komendzie Powiatowej PSP
w Strzyżowie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

1.    Wstępna ocena złożonych dokumentów oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru.

2.    Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości i o finansach publicznych w formie pisemnej.

3.    Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.

4.    Po trzech etapach komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, którzy zostaną przedstawieni Komendantowi Powiatowemu.

5.    Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur.

6.    Ogłoszenie wyników naboru.

Uwaga: Termin organizacji poszczególnych etapów naboru zostanie ustalony na bieżąco, po zakończeniu poprzedniego etapu. Kandydaci zostaną poinformowani o terminie poszczególnych etapów naboru.

Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Informacje o wynikach poszczególnych etapów naboru z podaniem nr identyfikacyjnego kandydata będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Strzyżowie, stronie internetowej (https://www.gov.pl/web/kppsp-strzyzow/sluzba-i-praca).

Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej (https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow).

Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko Główny Księgowy podejmie Komendant Powiatowy PSP w Strzyżowie.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-11-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór zał. nr 1),
  • - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór zał. nr 2),
  • - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór zał. nr 2),
  • - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (wzór zał. nr 2),
  • - wzory oświadczeń są dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/kppsp-strzyzow
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: ,, Potwierdzam za zgodność z oryginałem" data i własnoręczny podpis.
calendar icon

Aplikuj

do 31 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125227"
na adres:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Strzyżowie ul. Sportowa 20, 38-100 Strzyżów (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30) lub listownie na adres komendy (decyduje data wpływu do komendy)
w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 roku do godz. 15:30 włącznie. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w formacie A4 z dopiskiem NABÓR KSC oraz imieniem i nazwiskiem kandydata.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
017 2761001
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

    1.         Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie, z siedzibą w Strzyżowie, ul. Sportowa 20, tel. 17 27 61 001, e-mail: kpstrzyzow@podkarpacie.straz.pl.

    2.         W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: tel. 17 7470224, e-mail: iod@podkarpacie.straz.pl.

    3.         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie przepisów Kodeku Pracy, ustawy o Służbie Cywilnej oraz prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    4.         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO to jest na podstawie art. 221  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2018 r.
    o służbie cywilnej oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody
     – w zakresie danych nieobjętych zakresem ww. ustaw w związku z naborem do pracy w PSP.

    5.         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. a oraz b RODO w zakresie potwierdzającym niepełnosprawność – w przypadku prawa do skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

    6.         Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów lub umowy powierzenia, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane
    w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    7.         Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    8.         Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru; w celu natomiast prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przez okres wynikający z wymogów archiwalnych określonych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej.

    9.         Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu
    o obowiązujące przepisy.

    10.      Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO, w związku z art. 5a ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, w obiektach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie i ich bezpośrednim otoczeniu, gdzie prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu zdarzeń w postaci monitoringu wizyjnego.

             Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia w obiekcie. Dane zapisywane są w sposób ciągły, nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących. W związku z powyższym dane dostępne są w czasie nie dłuższym niż 30 dni od momentu zapisu. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.

    11.      Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

    12.      Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1.         w zakresie danych przetwarzanych na podstawie prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania;

    2.         w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    3.         wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606 950 000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl).

    13.      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    14.      Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie

Udostępnił: Robert Ciołkosz

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski

Wprowadzono: 05.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×