Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
35-959 Rzeszów Ul. Legionów 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 81783 / 23.07.2021
Dołącz do nas jako:

zastępca naczelnika wydziału

Do spraw: koordynacji prac w zakresie gospodarki nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje prace w zakresie zlecania i kontroli wykonawstwa, przeprowadzania merytorycznego odbioru i rozliczania robót geodezyjnych i geodezyjno-prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, współpracy w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz przygotowania dokumentacji geodezyjnej do przekazania placu budowy wykonawcy robót dla zadań związanych z realizacją programów rządowych
  • Koordynuje prace (i w części samodzielnie je wykonuje) dotyczące ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje
  • Koordynuje prace w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spraw geodezyjnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie GDDKiA
  • Nadzoruje i przygotowuje oświadczenia o prawie do dysponowania terenem na cele budowlane dla potrzeb drogownictwa oraz współpracuje z zewnętrznymi wykonawcami w procesie uzyskiwania prawa do terenu pod planowane inwestycje
  • Koordynuje (i w części samodzielnie je wykonuje) wykonywanie szczegółowych specyfikacji technicznych i istotnych warunków zamówienia dla celów przetargowych, przygotowuje materiały dotyczące zawierania umów i przekazywania ich do Wydziału Zamówień Publicznych oraz sprawdza i merytorycznie ocenia oferty składane w przetargach w zakresie działalności Wydziału
  • Nadzoruje, a w części samodzielnie prowadzi monitoring rzeczywistego stanu realizacji pozyskania gruntów oraz współpracy z właściwymi Wydziałami w sporządzaniu rocznych i wieloletnich planów finansowych
  • Koordynuje, a w części samodzielnie wykonuje prace związane z pozyskiwaniem nieruchomości na potrzeby drogownictwa w drodze umów cywilnoprawnych, nabywaniem działek tzw. „resztówek” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zamiennych, a także wynajmowaniem lokali zamiennych
  • Współpracuje z właściwymi organami administracji rządowej, samorządowej i sądów, w zakresie realizacji prac geodezyjnych, formalnoprawnych, scaleniowych i scaleniowo – wymiennych związanych z koniecznością przebudowy wokół autostradowej struktury rolnej, bierze udział w radach technicznych, Zespole Opiniowania Projektów Inwestycyjnych i Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych oraz konsultacjach społecznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
  • prawo jazdy kat. „B”
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych wg aktów wewnętrznych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na udział w/w procedurze
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu: „specustawy” drogowej, gospodarki nieruchomościami, geodezji, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • kompetencje: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, zorientowanie na osiąganie celów, organizacja pracy, świadomość kosztów, skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie: geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej i/lub 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • przeszkolenie w zakresie zarządzania, gospodarki nieruchomościami
  • uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii oraz rzeczoznawstwa majątkowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasady wyceny nieruchomości
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-  Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.

-  Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

-  praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,

-  wspólnie z innymi pracownikami w razie potrzeby wykonuje prace w terenie,

-  budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,

-  praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Dodatkowe informacje
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Informacja o metodach naboru:

- rozmowa kwalifikacyjna, w przypadku dużej liczby kandydatów – test wiedzy

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów poświadczające spełnianie pozostałych wymagań
calendar icon

Aplikuj

do 2 sierpnia 2021

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 81783"
na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów (z dopiskiem zastępca naczelnika wydziału nieruchomości)
lub pocztą elektroniczną na adres rzeszow.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(17) 85-340-71 nr wew.260
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.08.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:

    1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

    2)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    3)   podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)  w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

    4)   administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;

    5)   zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

    6)   podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;

    7)   posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

    8)   Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

    9)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

    10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Karolina Madrak

Komórka organizacyjna: BOA-WKS

Wprowadzono: 23.07.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×