Rzeszów - panorama
Archiwum Państwowe w Rzeszowie
35-612 Rzeszów Ul. Władysława Warneńczyka 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 144143 / 23.10.2024
Dołącz do nas jako:

młodszy specjalista

Do spraw: obsługi centrum dystrybucji środków zabezpieczających ewakuację zasobu archiwalnego w Archiwum Państwowym w Rzeszowie
#archiwa/archiwistyka #ochrona dziedzictwa narodowego
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi gospodarkę materiałową środków do ewakuacji (gromadzenie, przechowywanie i ich dystrybucja)
  • kontroluje stany magazynowe poszczególnych kategorii środków do ewakuacji oraz określa potrzeby zaku-powe i bierze udział w procesie dokonywania zakupów na potrzeby centrum dystrybucji
  • bierze udział w realizacji przedsięwzięć obronnych w Archiwum Państwowym w Rzeszowie
  • koordynuje działania związane z zarządzaniem środkami do ewakuacji w sytuacjach kryzysowych
  • współpracuje przy planowaniu i realizacji przedsięwzięć z zakresu szkoleń obronnych oraz obrony cywilnej
  • współpracuje przy realizacji zadań wynikających z powszechnego obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • kontroluje stany magazynowe poszczególnych kategorii środków do ewakuacji oraz określa potrzeby zaku-powe i bierze udział w procesie dokonywania zakupów na potrzeby centrum dystrybucji
  • udziela informacji i organizuje szkolenia dla Archiwów Państwowych w zakresie posiadanych kategorii środ-ków do ewakuacji, procedur obowiązujących przy wydawaniu oraz zgłaszaniu zapotrzebowania na nowe ka-tegorie tych środków
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Umiejętność obsługi komputera, tj. znajomość systemu Windows, pakietu Office (Word, Excel)
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu archiwistyki
  • Wiedza z zakresu logistyki (prowadzenia gospodarki magazynowej)
  • Znajomość przepisów związanych z działalnością obronną i zarządzaniem kryzysowym
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe (logistyka, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu:

1. Przy komputerze, z dokumentami. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze.

Pomieszczenie klimatyzowane. Na tym samym piętrze znajduje się pomieszczenie socjalne (przygotowywanie, spożywanie posiłków).

2. Praca na magazynie z materiałami zabezpieczającymi zasób archiwalny. Praca wymagająca wysiłku fizycznego. Magazyny zlokalizowane są na parterze oraz na drugim piętrze.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Obywatele Ukrainy, przebywający legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub których pobyt na tym
    terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w
    związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, nie muszą składać dokumentu potwierdzającego
    znajomość języka polskiego. Sam obowiązek znajomości tego języka jednak obowiązuje, a więc znajomość ta będzie
    weryfikowana w toku naboru.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
    pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
    rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
    bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
    urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
    lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Analiza ofert pod względem formalnym.

2. Pisemny test wyboru.

3. Egzamin ustny.

4. Rozmowa kwalifikacyjna z Dyrektorem Urzędu.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 8 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144143"
na adres:
Archiwum Państwowe w Rzeszowie
35-612 Rzeszów
ul. Władysława Warneńczyka 57
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
17 / 230 48 08
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Państwowego w Rzeszowie 35-612 Rzeszów, ul. Władysława
      Warneńczyka 57, tel. 172304808, e-mail: archiwum@rzeszow.ap.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Tomasz Zalewski, tel. 172304808 wewn. 210, e-mail:
      tomasz.zalewski@rzeszow.ap.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
      naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Rzeszowie. Dane kandydatów nie będą przekazywane innym
      podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
      których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
      zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
      archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
      podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
      00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
      narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
      nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
      służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
      cywilnej.
    • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
      danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
      dowolnym czasie.
    • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
      będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
      Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Rzeszowie

Udostępnił: Paweł Dudek

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 23.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×