Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
35-036 Rzeszów ul. Dąbrowskiego 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 154714 / 04.08.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: nadzoru realizacji inwestycji i remontów branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawuje nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych inwestycyjno-remontowych w zakresie robót sanitarnych oraz weryfikuje rozliczenie za wykonane roboty.
  • Zajmuje się opracowywaniem założeń i współpracuje z osobami sporządzającymi programy inwestycyjne dla nowych inwestycji oraz programy funkcjonalno-użytkowe dla dużych zadań remontowych w zakresie instalacji sanitarnych.
  • Samodzielnie przygotowuje dokumenty, w tym kosztorysy inwestorskie.
  • Współpracuje z projektantami z branży sanitarnej podczas opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na poszczególne zadania inwestycyjno-remontowe.
  • Bierze udział w komisjach przetargowych rozstrzygających postepowania o zamówienia publiczne dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych.
  • Bierze udział w komisjach dokonujących przeglądy techniczne obiektów i pomieszczeń.
  • Przygotowuje wnioski do organów zewnętrznych o wydanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, gazowej, sanitarnej oraz deszczowej (wód opadowych) i jeżeli jest to wymagane, wniosków o pozwolenie na budowę czy zgłoszenie wykonywania robót sanitarnych.
  • Współpracuje z odpowiednimi służbami wewnętrznymi KWP lub z jednostek terenowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne w branży sanitarnej
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy, stażu bezpośrednio w wykonawstwie i nadzorze inwestorskim nad robotami sanitarnymi
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do wykonawstwa w branży sanitarnej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
  • Znajomość przepisów Ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość oprogramowania do kosztorysowania, znajomość obsługi Office
  • Znajomość warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Kursy BHP dla nadzoru
  • Uprawnienia do projektowania
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. W budynku, w którym mieści się Wydział Inwestycji i Remontów występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Budynek stwarza barierę architektoniczną dla osób mających trudności z poruszaniem się, brak windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.  Pomieszczenia sanitarno-higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych. Praca również w terenie w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.

 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • List motywacyjny podpisz odręcznie.
  • Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających kursy BHP dla nadzoru
  • Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do projektowania
calendar icon

Aplikuj

do 14 sierpnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154714"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
Wydział Kadr i Szkolenia, budynek A
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 821 2672
47 821 2806
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

     1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów.

    2.   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie  Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej.

    3.   Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej)  jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie  zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    4.   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku  inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    5.   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie w zakresie realizacji procesu rekrutacji.

    6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO

    b)    sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO

    c)    ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów

    7.    Pani/Pana dane nie będą  poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu.

    8.    Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

    9.    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie:

    a)    listownie na adres Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

    b)    e-mailowo na adres: iod.kwp@rz.policja.gov.pl

    10.   W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Udostępnił: Katarzyna Walas-Pondo

Komórka organizacyjna: Sekcja Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Rzeszowie

Wprowadzono: 04.08.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×