Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
37-700 Przemyśl ul. Bohaterów Getta 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 72748 / 31.12.2020
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: gospodarki mieszkaniowej i obsługi Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo - Pożyczkowej w Zespole Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno - Gospodarczego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje decyzje administracyjne oraz dokumentację związaną z przyznaniem, odmową przyznania lub zwrotem pomocy finansowej na budownictwo dla policjantów oraz sporządza listy w celu przekazania ich do jednostki nadrzędnej do realizacji
  • Przygotowuje decyzje administracyjne oraz dokumentację związaną z przyznaniem, odmową przyznania lub zwrotem równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów oraz sporządza listy wypłat w celu przekazania ich do jednostki nadrzędnej do realizacji
  • Ustala uprawnienia policjantów do równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, przygotowuje w tym zakresie decyzje o przydziale, cofnięciu, zwrocie lub odmowie przyznania świadczenia i sporządza listy wypłat w celu przekazania do realizacji jednostce nadrzędnej
  • Planuje i sporządza sprawozdania z wydatków świadczeń z zakresu gospodarki mieszkaniowej tj. pomocy finansowej, równoważników pieniężnych za remont i brak lokalu mieszkalnego dla policjantów
  • Zakłada i prowadzi teczki oraz karty mieszkaniowe dla policjantów, którzy korzystają ze świadczeń z zakresu gospodarki mieszkaniowej
  • Prowadzi zagadnienia związane z ochroną środowiska , nalicza wysokości opłat z tytułu wprowadzenia substancji zanieczyszczających do powietrza w wyniku działalności KMP w Przemyślu i jednostek podległych na terenie poszczególnych gmin
  • Przyjmuje i rejestruje wnioski członków KKOP ubiegających się o udzielenie pożyczki
  • Sprawdza i weryfikuje pod względem formalnym oraz rachunkowym zgromadzone wnioski celem przedłożenia ich rozpatrzenia i zatwierdzenia przez Zarząd KKOP
  • Prowadzi ewidencje analityczną wg poszczególnych członków KKOP w celu bieżącego księgowania wkładów członkowskich i udzielonych pożyczek
  • Wprowadza do informatycznych systemów płacowych kwoty potrąconych wkładów członkowskich oraz rat spłaconych pożyczek wg poszczególnych członków, celem prawidłowego i terminowego naliczenia płac funkcjonariuszy i pracowników
  • Sporządza listy należności z tytułu udzielonych pożyczek w celu realizacji wypłat oraz uzgadnia na bieżąco stan rachunków z tytułu potrąconych wkładów członkowskich oraz udzielonych pożyczek
  • Bieżąco księguje operacje gospodarcze dotyczące działalności KKOP
  • Sporządza sprawozdania finansowe z działalności kasy celem przedłożenia ich do zatwierdzenia organom statutowym KKOP
  • Przygotowuje informacje o stanie wkładów i zadłużenia wszystkich członków KKOP
  • Opracowuje, modyfikuje i aktualizuje przyjęte zasady rachunkowości KKOP w celu prawidłowego wykonywania zadań z zakresu księgowości, zgodnego z aktualnym stanem prawnym
  • Gromadzi i przechowuje aktualną dokumentację opisującą zasady rachunkowości, obieg dokumentów oraz niezbędnych upoważnień, umów bankowych oraz innych dokumentów związanych z księgowością KKOP
  • Archiwizuje dokumentację KKOP celem przekazania jej do składnicy akt KMP w Przemyślu
  • Zapewnia właściwą ochronę dokumentów dotyczących składek członkowskich i udzielonych pożyczek dla członków KKOP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji (tj. Dz. U z 2020 roku, poz. 360 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2020 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982 roku o pracownikach urzędów państwowych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 537 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tj. z 2020 roku, poz. 256 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 1992 roku w sprawie pracowniczych kas zapomogowo - pożyczkowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych w zakładach pracy (Dz. U. nr 100, poz. 502 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 18 maja 2005 roku w sprawie szczegółowych zasad przydziału, opróżniania i norm zaludnienia lokali mieszkalnych oraz przydziału i opróżniania tymczasowych kwater przeznaczonych do policjantów (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz.1170 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz.1130 z późn.zm)
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z opragromowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentam, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomiesczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe. Lokalizacja w budynku biurowym z windą  na 1 piętrze. Brak podjazdu dla osób nepełnosprawnych. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty można składać również w formie elktronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elktronicznym albo w postaci elktronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

W ofercie nalezy podac numer ogłoszenia, nazwę komórki organziacyjnej oraz stanowisko na które składana jest oferta.

Oświadczenia - muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.

Życiorys (CV), list motywacyjny muszą być własnoręcznie czytelnie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.

W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniajaca wymogów formalnych.

Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.

Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną pinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania rekrutacyjnego.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 3.100 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kadnydatów wymagań niezbędnych,

II etap: Test wiedzy,

III etap: Test praktyczny ze znajomości obsługi komputera,

IV etap: Rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 72748"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu
I piętro, pokój nr 154
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-823-33-80 lub 823-34-84 lub 823-33-86 lub 823-34-95 lub 823-35-77
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Udostępnił: Daniel Siemaszko

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia WAG

Wprowadzono: 31.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×