Biuro - zdjęcie 2
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
37-700 Przemyśl Ul. Mickiewicza 34
print as PDF
Ogłoszenie nr 138244 / 28.05.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcji Serwisu Wydziału Łączności i Informatyki
#administracja publiczna #łączność #praca #sprawy wewnętrzne

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wykonuje montaże, naprawy awaryjne, przeglądy i konserwacje sprzętu i urządzeń radiokomunikacji w celu utrzymywania stałej gotowości do pracy
  • opracowuje ekspertyzy oraz dokonuje klasyfikacji i weryfikacji sprzętu i urządzeń radiokomunikacji w zakresie oceny stanu technicznego w celu wydania opinii dotyczącej dalszego przeznaczenia
  • konfiguruje i programuje urządzenia łączności radiowej w celu zapewnienia ciągłego przetwarzania informacji niezbędnych do ochrony granicy państwowej i kontroli ruchu granicznego
  • wykonuje montaże, modernizacje, przeglądy i pomiary parametrów instalacji antenowych, teletechnicznych i uziomowych w celu utrzymywania w sprawności zapewniającej ciągłe przetwarzanie informacji niezbędnych do ochrony granicy państwowej i kontroli ruchu granicznego
  • wykonuje naprawy sprzętu i urządzeń elektronicznych eksploatowanych w BiOSG w celu utrzymywania stałej gotowości do pracy
  • prowadzi nadzór nad stanem technicznym sprzętu i urządzeń łączności eksploatowanego w BiOSG w celu utrzymywania stałej gotowości do pracy
  • prowadzi wymaganą dokumentację serwisową- zlecenia pracy w celu rozliczania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami zawartymi w wytycznych o prowadzeniu gospodarki materiałowej
  • konserwuje oraz prowadzi nadzór nad oddanym mu do użytku mieniem w celu utrzymania urządzeń w należytej sprawności technicznej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie elektryczne/elektro-mechaniczne/elektroniczne/informatyczne/ teleinformatyczne
  • Doświadczenie zawodowe - od 3 do 12 miesięcy doświadczenia w pracy związanej z z wykonywaniem prac serwisowych lub konfiguracyjnych i montażowych urządzeń radiokomunikacyjnych lub sprzętu elektronicznego
  • Posiadanie wiedzy z zakresu obsługi i konserwacji sprzętu i urządzeń łączności i informatyki
  • Obsługa komputera, pakietu biurowego Microsoft Office
  • Obsługa programów specjalistycznych eksploatowanych urządzeń w tym do programowania urządzeń radiokomunikacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i urządzeń, instalacji elektrycznych na stanowisku: obsługa, konserwacja, remont - urządzenia G1
  • Posiadanie certyfikatów, autoryzacji i świadectw ukończenia kursów specjalistycznych dotyczących obsługi, naprawy i strojenia urządzeń radiokomunikacji
  • Wiedza z zakresu elektroniki i informatyki niezbędna do napraw sprzętu elektronicznego. Znajomość zasad łączności radiowej
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • "Nagrody jubileuszowe"
  • Możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Deklaracja dostępności:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html

Warunki pracy

CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:

Nadzór nad stanem technicznym oraz wykonywanie montaży, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i urządzeń radiokomunikacji eksploatowanych w oddziale i podległych komórkach organizacyjnych. Opracowywanie ekspertyz oraz klasyfikacja sprzętu łączności.

WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

  • praca biurowa w systemie podstawowym;
  • praca w siedzibie urzędu/wydziału (stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze) oraz praca w terenie;
  • wyjazdy służbowe;
  • wysiłek fizyczny;
  • praca wymagająca dyspozycyjności;
  • narzędzia i materiały pracy - w szczególności komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, urządzenia pomiarowe, narzędzia ręczne i elektromechaniczne;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety;
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;
  • pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

CZAS PRACY: system podstawowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30.

LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.

UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:

  • upoważnienie do kontrolowania dokumentacji technicznej oraz stanu technicznego sprzętu i urządzeń radiokomunikacji w oddziale i podległych komórkach organizacyjnych.

ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:

Przepisy określają procedury dotyczące sposobu prowadzenia ewidencji i gospodarki materiałowej. Montaże i naprawy urządzeń wymagają indywidualnego podejścia oraz wiążą się z podejmowaniem uznaniowych decyzji. Ze względu na różnorodność występujących urządzeń wymagana jest umiejętność interpretacji istniejących procedur. Występujące problemy są często skomplikowane, niepowtarzalne i bezprecedensowe. Pracownik zajmujący to stanowisko wykonuje dodatkowe zadania przydzielone przez przełożonego, w zależności od aktualnych potrzeb sekcji w zakresie jej działania. Na tym stanowisku pracy występuje duża złożoność pracy i jest wymagana kreatywność oraz samodzielne myślenie.

Przykłady:

  • wykonywanie montażu urządzeń łączności w zależności od jego typu, uwzględniając zarówno funkcjonalność dla użytkownika jak również wymogi techniczne urządzenia;
  • występujące różnego rodzaju awarie i uszkodzenia urządzeń (programowe, mechaniczne i elektroniczne).

NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:

Przełożony planuje i zleca wykonanie montaży, napraw i przeglądów. Zadania realizowane są samodzielnie, osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za organizację swojej pracy oraz przestrzeganie terminów i obowiązujących procedur. Przeprowadzając montaże lub naprawy sprzętu, wymagających nakładów finansowych lub w przypadku zaistnienia sytuacji bezprecedensowych, decyzje są podejmowane w uzgodnieniu z przełożonymi. Od pracownika oczekuje się przedstawienia propozycji własnych rozwiązań popartych odpowiednimi argumentami.

Przykład:

  • realizując naprawy pracownik samodzielnie ustala sposób realizacji zadań, decyduje które zadania należy wykonać w pierwszej kolejności, kierując się wymogami dotrzymania terminów i ustalaniem priorytetów.

HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: powyżej 1 kwartału do 1 roku.

Przykład:

w zakresie prac serwisowych, modernizacji systemów antenowych oraz konfiguracji i programowania urządzeń łączności radiowej wymagane jest zaplanowanie kolejności realizacji poszczególnych zadań oraz zapewnienia odpowiednich komponentów i materiałów taki sposób aby nie zakłócały one normalnego toku służby - etapowanie prac.

KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:

  • kilka razy w roku z przedstawicielami firm zewnętrznych świadczących usługi serwisowe w celu ustaleń możliwości naprawy i dostępu do części zamiennych, uzyskania porad serwisowych oraz nadzoru realizacji i odbioru wykonywanych usług.

CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ:

Naprawy niektórych urządzeń przeprowadzane są pod napięciem lub po ściągnięciu osłon.

Przykłady:

  • część zadań wykonywanych jest w terenie oraz w PSG poza stałym miejscem pracy;
  • konieczność poruszania się w terenie górzystym;
  • piesze podejścia wraz e sprzętem serwisowym na wzniesienia, na których znajdują się maszty antenowe (np. g. Laworta, g. Jeleniowate itp.);
  • naprawy sprzętu elektronicznego eksploatowanego w BiOSG.
Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.
  • Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 11.06.2024 r.
  • W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo
    (brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie
    oryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).
  • Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
  • UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione
    własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa
    się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym podpisem. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
    tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu
    dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty
    niezbędne)”.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
  • DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "
    PRACA W BiOSG" pod adresem:

http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni

Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/11233,KORPUS-SLUZBY-CYWILNEJ.html

Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Selekcja składa się z dwóch etapów:

a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);

b) II etap – selekcja właściwa:

- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:

a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),
b) inne narzędzia selekcyjne.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie posiadania szczególnych uprawnień
  • Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w BiOSG
calendar icon

Aplikuj

do 11 czerwca 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138244"
na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen.
bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie
BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
- za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty
stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za
pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG - 16
673 2254, 16 673 2875

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).


    Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:


    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul.
    Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl


    2. Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel.+48 16/6732110, email: woi.biosg@strazgraniczna.pl


    3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Bieszczadzkim Oddziale SG;


    5. Podanie swoich danych jest dobrowolne, osoba, która ich nie poda nie będzie mogła brać udziału w naborze do pracy;


    6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu


    7. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów,
    którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł;


    8. Z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju
    i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;


    9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów
    prawa;


    10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych


    11. Ma Pani/Pan prawo do:

    • uzyskania od ADO informacji, czy Pani/Pana dane są przetwarzane i w jakim zakresie, dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,żądania ograniczenia przetwarzania danych,
    • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • żądania usunięcia danych osobowych,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy.


    Informacje o wymogu podania danych:


    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Udostępnił: Paweł Przybyłowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×