Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu
37-700 Przemyśl ul. Lwowska 7A
print as PDF
Ogłoszenie nr 112271 / 14.12.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt oraz chorób odzwierzęcych, tj. badaniem kontrolnym zakażeń zwierząt, przyjmowaniem zgłoszeń o chorobach zakaźnych zwierząt podlegających obowiązkowi zwalczania i rejestracji oraz prowadzeniem dochodzenia epizootycznego w celu stwierdzenia lub wykluczenia choroby zakaźnej
  • Pobieraniem próbek do celów diagnostycznych i monitoringowych w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • Prowadzeniem kontroli wykonywania zadań lekarzy weterynarii wyznaczonych przez PLW do wykonywania ochronnych szczepień i badań rozpoznawczych nadzoru nad spędami i innymi miejscami gromadzenia zwierząt, badaniem zwierząt w obrocie, transporcie i wystawianiem świadectw zdrowia
  • Prowadzeniem kontroli weterynaryjnej w handlu i wywozie, umieszczaniem na rynku zwierząt, przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji oraz przemieszczaniem zwierząt, stosownie do zapisów Rozporządzenia PEiR (UE) nr 576/2013 z dnia 12 czerwca 2013r. w sprawie przemieszczenia o charakterze niehandlowym zwierząt domowych oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 998/2003
  • Nadzorem nad importem i eksportem zwierząt
  • Prowadzeniem spraw z zakresu rozpoznawania, monitorowania i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzeniem postępowań w celu likwidacji chorób zakaźnych zwierząt
  • Terminowym sporządzaniem i prowadzeniem dokumentacji dotyczących wykonywanych zadań; rejestry, sprawozdania, protokoły itp.
  • Prowadzeniem rejestru nadzorowanych podmiotów
  • Nadzorem nad wystawami , konkursami i schroniskami dla zwierząt
  • Obsługą systemów informatycznych w Inspekcji (Traces NT, ADIS, Vetlink, ZID-SAL,ZID-AI ,VetForms,ZIPOD )
  • Przygotowywaniem aktów administracyjnych oraz prowadzeniem postępowania egzekucyjnego wynikających z wyżej wymienionych zadań
  • Współdziałaniem z Państwową Powiatową Inspekcją Sanitarną, Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Krajową Administracją Sądową w ramach uzgodnionych porozumień lub wynikających z obowiązujących aktów prawnych
  • Współpracą z laboratoriami ZHW, PIW-PIB w Puławach w zakresie kompetencji
  • Nadzorem nad podmiotami/gospodarstwami utrzymującymi zwierzęta zgodnie z rozporządzeniem PEiR (UE) 2017/625 z dnia 25 marca 2017 r. oraz rozporządzeniem PEiR (UE) 2016/429 z dnia 09 marca 2016r. a także zgodnie z ustawodawstwem krajowym i ustawa z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt a także stosowanie zapisów aktu prawnego – konwencja o międzynarodowym handlu dzikimi zwierzętami i roślinami gatunków zagrożonych wyginięciem sporządzona w Waszyngtonie dnia 3 marca 1973r.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze weterynaryjnym lub innym z zakresu spraw należących do własciwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • Podstawowa znajomość przepisów ustaw o służbie cywilnej, o Inspekcji Weterynaryjnej, o ochronie zdrowia zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, o ochronie zwierząt, o kontroli weterynaryjnej w handlu, o identyfikacji i rejestracji zwierząt, o ochronie przyrody
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagane umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe
wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w
wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego 4 godziny na dobę. Praca związana
jest z wyjazdami na obszarze powiatu przemyskiego.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone
w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca w budynku
piętrowym. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak dźwigu
osobowego, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających
problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Praca pod presją czasu. Kontakt z klientem
zewnętrznym

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 12 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112271"
na adres:
Powiatowy Inspektorat
Weterynarii w Przemyślu - sekretariat
ul. Lwowska 7 A
37-700 Przemyśl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
16 676 83 60
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru
    podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu z siedzibą przy ul. Lwowskiej 7 A,
    37-700 Przemyśl tel. 664085957. adres email: inspektor@ethna.pl Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 664085957.,
    adres email: inspektor@ethna.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Informacje o odbiorcach danych: komisja rekrutacyjna powołana przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Przemyślu Okres
    przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
    uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
    w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od
    administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu
    wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres
    kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna
    przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw.
    z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
    nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

Udostępnił: Monika Łyzak

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 14.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×